Re: welke espresso machine kopen

71
Rocket appartemento. daar was ik mee bezig een gebruikte die ging van vraagprijs 850 naar de 900 beide bedragen heb ik geboden. en nu is het bieden vanaf 900 ,voor een machine uit 2017 ,ik ben afgehaakt
Rocket Appartamento Compak E8
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder

74
maurice1 schreef: vr 21 okt 2022, 20:55 Inderdaad, lekker een andere zoeken! Appartamento's zijn er een hoop van in de omloop gelukkig!
Eigenlijk zou je met een ander marktplaats account over de 1000 moeten bieden de boel laten reserveren en je dan terug trekken dan weten ze hoe dat voelt als je belazerd .word

75
.Eigenlijk zou ik met een ander account 1000 euro moeten bieden de boel laten reserveren en me dan terug trekken dan weten ze hoe het voelt als je belazerd word,,maar ja zo steek ik niet in elkaar

77
bobbee schreef: vr 21 okt 2022, 21:32 Zou ik ook niet doen. Geen aandacht meer aan besteden zodat het je geen energie meer kost, voegt niks toe verder.

Er komt een mooiere machine.
Ik heb na weer een teleurstelling ,ik was vandaag naar Vriezenveen gereden rocket appartement van 3 jaar oude bekeken,compleet met eureka special molen ,met veel Accessoires originnele uitklapbak van eureka weegschaal etc etc , maar de machine van vies door aangekoekte koffie in de filterhouder, filter bakjes vies etc. prijs 1225 euro,,,maar vanaf gezien, en Han gebeld en daar een nieuwe rocket besteld ,,,,,dank voor de tip bobbee. lijkt me een goed adres, bovendien een sympathieke man

79
Uiteindelijk toch de beste keuze denk ik. Geen problemen van een ander en een degelijke en fantastisch mooie machine.

Er zijn ook wel mooie tweehands machines van gebruikers die er zuinig op zijn, maar dat blijft een beetje geluk hebben.
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.