76
door Spironski
@ieder:
Ik vind dat we moeten ophouden om Senseo Sarista te vergelijken met onze espresso. Het is bedoeld voor een heel andere "niche", en als ze daar nu blij mee zijn, laat hen dan.
Ja, ook ik vind mijn espresso veel lekkerder (denk ik toch, ik ken die Sarista niet), maar ik hoef de Saristagebruiker (en anderen) niet steeds door de strot te douwen dat zijn koffie inferieur is en/of dat voor hem geen plaats is op dit forum. Dat is er namelijk wel!
Laten we ophouden zo vervelend en denigrerend te doen over andermans keuzes. Je kan ook met respect en argumenten proberen te overtuigen, in plaats van stomweg bot te zijn of pseudo-leuk proberen te doen.
En als je zo nodig je mening moet geven, laat dat dan inhoudelijk een bijdrage zijn aan het forum, in plaats van dat je zo nodig weer gehoord moet worden.
Er is niets of niemand mee geholpen als je mensen weg jaagt, en een leuk forum levert het ook niet op.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder