La Marzocco II gr Machine en een La Marzocco Swift molen.Steff schreef:Je kunt natuurlijk de AD koffietest als grote test gebruiken maar persoonlijk gaat het ook om de sfeer.
Rotterdam: Urban Espresso Bar
Een kleine bar met een klein terras buiten. Héle goede koffie en ook nog eens leuk geprijsd. Ga er eens kijken als je tijd hebt. Botersloot 44a, Rotterdam.
Re: Waar drink je de beste koffie ?
72ben er een tijdje geleden wel eens geweest, maar de cappuccino haalde het bij lange na niet bij die van thuis... 

73Vriend van mij is boer, waar ik regelmatig over de vloer kom en dan ook regelmatig is een litertje meenemen uit de tank.Espressotopia schreef:Inderdaad, dan gebruik je rauwe melk, ook wel hoevemelk genaamd...
Lekkerder is er niet, en fantastisch op een goede cappuccino

74Zeker weten Coffee-Take in Heerlen. Gebruikt een lekkere blend van Dutch barista coffee, iedere 2 weken vers geleverd. Uit de mirage triplette is het hier altijd smullen van je koffie!
75
Laatst gewijzigd door misterpieter op vr 13 apr 2012, 03:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Decent De1PRO, (modded) La pavoni Europiccola (post mil), DF64 (Lab Sweet burrs)
76Ja ik zie het, Het ziet er zwart van de Mensen

Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
77je zou je naam beter veranderen naar 'sarcast' 

Decent De1PRO, (modded) La pavoni Europiccola (post mil), DF64 (Lab Sweet burrs)
78trouwens die zaten allemaal buiten op hun MEGA TERRAS :p
nu gij!
nu gij!

79removed
Laatst gewijzigd door Heinrich op zo 10 jun 2012, 08:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Because it's got ' Electrolytes ' !
80die zitten overal!.. maar waren we niet bezig over koffie?
(tssn haakjes: een luxe product dus PERFECT voor al die kapitalisten
)
(tssn haakjes: een luxe product dus PERFECT voor al die kapitalisten