Ga zo door dan!
Ik zou als ik een Strega had die PSM mod meteen doen. Ik heb ze een op een vergeleken en de machine knapt er flink van op. Lichtere bediening, rustigere flow en zachtere smaak. Dat is ook zo'n beetje de ervaring van de andere mensen hier die het gedaan hebben als ik het zo lees.
Daarmee zeg ik niet dat je zonder die mod geen goede espresso kan zetten. Het hangt af van je smaakvoorkeur en de eisen die je stelt. Persoonlijk verkies ik meer de klassieke lever style shots. De PSM duwt de Strega die kant op.
Afgelopen weekend heb ik weer een paar puike shots uit de Strega bij Peter getrokken. Ook een interessante koffie trouwens. Uit Nepal. Moet even nazoeken welke. Hele mooie rustige extracties en geen noodzaak om heel fijn te malen of heel hoog te doseren. Smaak lekker zacht en kruidig. Geen bitters.
Het is dat de Strietman zo verdomd goed is. Andere zou ik een Strega PSM best in mijn keuken dulden
![Lach :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs