Komt wel. Ook bij toyota slijten wiellagers. Ik rij al 40 jaar niets anders dan Toyota. Met uitzondering van de Polo uit 2010. Wat een ramp was dat ding.fransg schreef: do 13 jul 2023, 10:09zeker, en jij chargeerde ook een beetje toch
Mijn Toyota's hebben dat soort problemen nog niet gehad. Laatst dee de microfoon het niet meer, werd gewoon gratis gefikst terwijl ik de wagen toch al paar jaar heb en ze deden er nog wat andere updates bij ook.cremalover schreef: do 13 jul 2023, 10:06 Ander voorbeeld. Wiellager auto.Wat kost dat? Paar tientjes. Vroeger werd zon ding eruit geperst,nieuwe geplaatst seal erop en klaar.Half uurtje werk voor de monteur( toen een monteur nog niet een advocatensalaris was). Tegenwoordig verkopen ze je liever een nieuwe naaf voor 600 e onder het mom dat zon lager niet meer te vervangen is. Meegemaakt met vw Polo.
De taxi van / naar de garage was wel duur maar ik had ook een gratis leenfiets kunnen pakken.
Re: De LONDINIUMs afdeling
732Zo. Lucht weer lekker op.
Idee voor de moderator.
Open een "Spuw uw gal "topic.
Goed voor de maag. Schrijf al uw dagelijkse frustraties en wereldse beslommeringen van uw af in een speciaal daarvoor bedoeld topic.
Lucht op en je knapt er altijd van op als je ziet dat ook anderen last hebben van kalknagels en overtollig oorsmeer.
Idee voor de moderator.
Goed voor de maag. Schrijf al uw dagelijkse frustraties en wereldse beslommeringen van uw af in een speciaal daarvoor bedoeld topic.
Lucht op en je knapt er altijd van op als je ziet dat ook anderen last hebben van kalknagels en overtollig oorsmeer.
733leuk!

LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
734Ander forum beginnen denk ik.cremalover schreef:Zo. Lucht weer lekker op.
Idee voor de moderator.

Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
735LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
736Op het duits forum bektitiseren ze je shots Frans. Zien er niet mooi uit zeggen sommigen . Heb al gezegd dat jij niet zo van de donkere bonen bent maar om de gemoederen te bedaren zou je misschien ook een donker Malabar shot met dik donker crema in een video kunnen gebruiken?
737ja ik kreeg je email erover, heb gezocht naar die berichten maar vind ze niet
heb je een URL ernaar?
ik ben nu op ongeveer 100km afstand van de Vectis dus kan binnenkort thuis mijn best erop doen
op zichzelf heb je altijd zeikerds die de hype rond berichten over een nieuw apparaat aangrijpen om zichzelf de hoogte in te trekken, aandacht te vangen van de lezers door zelf de expert uit te hangen, kost niks, een beetje gewichtig doen en zogenaamd kritisch. Ze krijgen dan het gevoel heel wat te zijn en zich te koesteren in de vermeende bewondering van 'volgers'
tamelijk zielig 
heb je een URL ernaar?
ik ben nu op ongeveer 100km afstand van de Vectis dus kan binnenkort thuis mijn best erop doen
op zichzelf heb je altijd zeikerds die de hype rond berichten over een nieuw apparaat aangrijpen om zichzelf de hoogte in te trekken, aandacht te vangen van de lezers door zelf de expert uit te hangen, kost niks, een beetje gewichtig doen en zogenaamd kritisch. Ze krijgen dan het gevoel heel wat te zijn en zich te koesteren in de vermeende bewondering van 'volgers'
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
738https://www.kaffee-netz.de/threads/neue ... st-2246341fransg schreef: do 13 jul 2023, 11:33 ja ik kreeg je email erover, heb gezocht naar die berichten maar vind ze niet
heb je een URL ernaar?
op zichzelf heb je altijd zeikerds die de hype rond berichten over een nieuw apparaat aangrijpen om zichzelf de hoogte in te trekken, aandacht te vangen van de lezers door zelf de expert uit te hangen, kost niks, een beetje gewichtig doen en zogenaamd kritisch. Ze krijgen dan het gevoel heel wat te zijn en zich te koesteren in de vermeende bewondering van 'volgers'tamelijk zielig
![]()
Veel mensen kopen een auto omdat er een streep over heen loopt.
Denken ze dat ie sneller gaat.
Het audiovisuele aspect speelt denk ik een grote rol.Met wat robusta en malabar kun je ze tevreden stellen.
739Ik ben heel erg benieuwd hiernaar, Frans hoe kom je aan een vectis als hij “regulier” nog niet te koop is in de EU?fransg schreef:VECTIS is available!
https://londiniumespresso.com/store/lev ... uct_id=351
Voor nu alleen de 120V versie, dus even kijken waar je woont, als je in de USA zit kun je 'm al bestellen, de EU versie voor 230V wordt spoedig leverbaar
Lelit Bianca V2 - Niche zero - Lagom P80 - ROK Espresso maker - Ikape K2 portable espresso maker -
740wat een grapjassen zijn er tochSieht 'n bisschen aus wie Mocktuddel, was da rauskommt.