Re: Latte art fotos

736
Dank jullie wel hoor! Ik zie nog heel veel ruimte voor verbetering, vooral in contrast en breedte. Afgelopen tijd veel geoefend ja, door jou, mister gilleko! Jij schenkt zeer goed en heeft het bij mij extra aangewakkerd. En de Londinium 1 luxe die op 1,4 bar staat leent zich er extra voor, een whirlpool is geen enkel probleem met die stoomkracht.

Nu wil ik toch een nieuw kannetje met een scherpe tuit. Heb al wat gevonden op aliexpress want ik weiger 50 euro voor een melkkannetje te betalen.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

737
Ik word er verlegen van!!! Dank! Maar wel erg leuk hoe we hier met zijn allen elkaar positief beïnvloeden. En je bij iedereen verbetering tot zelfs een mi. unieke foto van Frans G. aan de melk ziet
Afbeelding
. Ik blijf in ieder geval met die paar kopjes koffie per dag stug doorgaan. In verband hiermee, had helaas geen vaste hand tijdens het ochtendgloren.
Afbeelding

Afbeelding

738
bobbee schreef:Dank jullie wel hoor! Ik zie nog heel veel ruimte voor verbetering, vooral in contrast en breedte. Afgelopen tijd veel geoefend ja, door jou, mister gilleko! Jij schenkt zeer goed en heeft het bij mij extra aangewakkerd.
Afbeelding
En de Londinium 1 luxe die op 1,4 bar staat leent zich er extra voor, een whirlpool is geen enkel probleem met die stoomkracht.

Nu wil ik toch een nieuw kannetje met een scherpe tuit. Heb al wat gevonden op aliexpress want ik weiger 50 euro voor een melkkannetje te betalen.
Ik heb van het weekeinde deze besteld. Die heeft een smalle tuit. Zodra ik het attribuut binnenkrijg geef ik mijn ervaring weer. Deze was krap €20,00
Afbeelding

Afbeelding