Die slow rosetta lijkt meer op een ondervoede succulent. Gewoon doorzetten maar. Het normale rozetje lukt al redelijk.
Re: Latte art fotos
742Prachtig!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
744Mooi hoor! Heerlijk ook he die mooie foam erop!gilleko B. schreef:Die slow rosetta lijkt meer op een ondervoede succulent. Gewoon doorzetten maar. Het normale rozetje lukt al redelijk.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
745Het leuke hiervan is voor als je bezoek krijgt. Een mooi figuurtje in de koffie maakt de koffie niet lekkerder als de textuur van de melk maar redelijk tot goed is. Maar een mooie presentatie van je latte zorgt voor prettige reacties bij gasten thuis.
747Hier wordt altijd een foto gemaakt als ik zo'n koffie neerzet. Grappig.gilleko B. schreef:Het leuke hiervan is voor als je bezoek krijgt. Een mooi figuurtje in de koffie maakt de koffie niet lekkerder als de textuur van de melk maar redelijk tot goed is. Maar een mooie presentatie van je latte zorgt voor prettige reacties bij gasten thuis.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
748Hier hetzelfde vergezeld van "Ooh wat mooi" en "doe je dat met een vormpje?"bobbee schreef:Hier wordt altijd een foto gemaakt als ik zo'n koffie neerzet. Grappig.gilleko B. schreef:Het leuke hiervan is voor als je bezoek krijgt. Een mooi figuurtje in de koffie maakt de koffie niet lekkerder als de textuur van de melk maar redelijk tot goed is. Maar een mooie presentatie van je latte zorgt voor prettige reacties bij gasten thuis.
749Geweldig al die mooie figuurtjes...ik ben zeer kort geleden gestart met zelf opschuimen, hiervoor gewoon met de aerocinno van nespresso . Begin t schuimen nu wel in de vingers te krijgen met mn MaraX maar figuurtjes nog erg moeilijk hoor! Hoe weet je of je genoeg geschuimt hebt? Ik denk dat ik nu zelfs beetje teveel opschuim
Lelit MaraX - Sculptor 078S - Specialita Mat Zwart