Re: Weegschaal op lekbak. Acacia ongeslagen?

81
bobbee schreef:
Keyser schreef:Ik heb na veel overwegen de Brewista V2 gekocht. Achteraf gezien weet ik niet waar ik over twijfelde. Jeetje wat is dat snel vergeleken met een AliExpress weegschaal.

Even mieren wippen: Enige nadeel eraan vind ik dat ik moet schakelen tussen de modussen. Zo gebruik ik graag modus 5 onder de zetgroep. Dan begint hij te tellen en te wegen zodra de eerste druppel je kopje raakt.
Maar die modus is niet geschikt om maalsel/bonen te wegen. Daarvoor moet je naar optie 1.
En per klik voor een optie zit er een seconde tussen. En je kan maar één richting op. Dat kost een beetje tijd en had iets gemakkelijker gekund.
Maar als dat alles is
Afbeelding

Weet iemand een betrouwbare weegschaal die groot genoeg is voor een filterdrager? Beetje rond de €30,- max?
Fijn dat je er tevreden mee bent.

Deze zou kunnen.

€ 12,41 16%OFF | 3 kg/0.1g 5 kg/0.1g Druppelen Koffie Schaal Met Timer Draagbare Elektronische Digitale Keukenweegschaal hoge Precisie LCD Elektronische Weegschalen

https://s.click.aliexpress.com/e/DkaLUZdI
De weegschaal die ik hierboven plaatste van AliExpress is snel. Ik heb hem zelf ook.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: Weegschaal op lekbak. Acacia ongeslagen?

82
Marcje schreef: zo 29 sep 2019, 09:02 Ik heb destijds de Brewista gekocht en ben er tevreden mee, maar gebruik afgezien van het wegen geen enkele ander functie. Mocht hij ooit kapot gaan, dan weet ik niet of ik weer een dergelijk bedrag zou uitgeven aan een weegschaaltje.
Wanneer je wat 'verder' bent in de ervaring, kun je ook steeds beter zonder die navigatie-hulpmiddelen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino