Re: Welke hefboommachine gaat het worden?

85
Sensor zit in een langwerpig dun afgesloten ‘hulsje’ Dus kan er niet uitploffen.

Plof en stoom was het overdrukventiel nadat de boiler steeds heter werd aangezien de sensor er niet (meer) in zat.

Hoe die eruit is getrokken blijft mysterieus maar is nauwelijks kracht voor nodig. Met een vinger erachter haken bijvoorbeeld.

Ik moet nog kijken waar ik de mini tube thermisch geleidende pasta heb tbv die probe

Anders haal ik die even bij Radio Rotor in de nabije kinkerstraat
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

87
fransg schreef: Ik moet nog kijken waar ik de mini tube thermisch geleidende pasta heb tbv die probe

Anders haal ik die even bij Radio Rotor in de nabije kinkerstraat
oh, dat is een goede. Dat moet ik bij mijn L1P ook even doen. Die sensor is er ook uit geweest.
Thuis: Londinium 1P * Weber HG-1
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58

88
manduca schreef: do 13 jan 2022, 11:12 oh, dat is een goede. Dat moet ik bij mijn L1P ook even doen. Die sensor is er ook uit geweest.
Maar de L1P heeft toch geen temperatuur-sensor? Wel een waterniveau probe maar daar moet geen pasta op.

Ze keken raar op toen ik in de winkel stond. Ik had moeten wachten op de email waarin werd gezegd dat het klaar lag en dat ik kon bellen voor een afspraak om het op te halen. Nu stond ik er al en hebben ze het maar gewoon gepakt en aan mij gegeven ;-)

Ik kocht drie tubetjes van 1g, een voor Bert dus ik heb er nog twee liggen!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino