Vervelend!
Even met Frans of REISS contact opnemen.
Re: Welke hefboommachine gaat het worden?
82He, dat is balen. Nou ja, de service van Reiss is uitstekend, dus dat komt zeker goed.
Thuis: Londinium 1P * Weber HG-1
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58
83Ja lijkt al oké! Moest de sensor er weer in doen en de app installeren en nu lijkt hij het prima te doen. Zowel Frans als Reiss sprongen gelijk ten hulp!
Hulde
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hulde

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
84Tof. Wel benieuwd waarom die sensor er dan uitknalt.
Mijn ‘lonnies’ hebben wat minder techniek
. Al ligt mijn 1P nog in het verzorgingstehuis, maar heeft uitzicht op spoedig herstel.
Mijn ‘lonnies’ hebben wat minder techniek

85Sensor zit in een langwerpig dun afgesloten ‘hulsje’ Dus kan er niet uitploffen.
Plof en stoom was het overdrukventiel nadat de boiler steeds heter werd aangezien de sensor er niet (meer) in zat.
Hoe die eruit is getrokken blijft mysterieus maar is nauwelijks kracht voor nodig. Met een vinger erachter haken bijvoorbeeld.
Ik moet nog kijken waar ik de mini tube thermisch geleidende pasta heb tbv die probe
Anders haal ik die even bij Radio Rotor in de nabije kinkerstraat
Plof en stoom was het overdrukventiel nadat de boiler steeds heter werd aangezien de sensor er niet (meer) in zat.
Hoe die eruit is getrokken blijft mysterieus maar is nauwelijks kracht voor nodig. Met een vinger erachter haken bijvoorbeeld.
Ik moet nog kijken waar ik de mini tube thermisch geleidende pasta heb tbv die probe
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
86Bedankt Frans voor de support. Hij blijft nu ook gewoon zitten maar zet hem toch even vast met de paste.
Vanmorgen een heerlijke cappuccino gedronken als moet ik nog even in dialen en het schuimen weer even onder de knie krijgen.
Komt helemaal goed. Heerlijk stil apparaat in vergelijking met de Strega
Vanmorgen een heerlijke cappuccino gedronken als moet ik nog even in dialen en het schuimen weer even onder de knie krijgen.
Komt helemaal goed. Heerlijk stil apparaat in vergelijking met de Strega
87oh, dat is een goede. Dat moet ik bij mijn L1P ook even doen. Die sensor is er ook uit geweest.fransg schreef: Ik moet nog kijken waar ik de mini tube thermisch geleidende pasta heb tbv die probe
88Maar de L1P heeft toch geen temperatuur-sensor? Wel een waterniveau probe maar daar moet geen pasta op.manduca schreef: do 13 jan 2022, 11:12 oh, dat is een goede. Dat moet ik bij mijn L1P ook even doen. Die sensor is er ook uit geweest.
Ze keken raar op toen ik in de winkel stond. Ik had moeten wachten op de email waarin werd gezegd dat het klaar lag en dat ik kon bellen voor een afspraak om het op te halen. Nu stond ik er al en hebben ze het maar gewoon gepakt en aan mij gegeven

Ik kocht drie tubetjes van 1g, een voor Bert dus ik heb er nog twee liggen!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
89Plakt die thermische pasta ook? Ik moet mijn temperatuurvoeler lijmen op de kop van mijn La Pavoni. De alu tape die ik nu gebruik gaat steeds los door de warmte...
Lelit Bianca vs2; Eureka Mignon XL zwart
90Ik heb de probe destijds vastgemaakt met een plastic stropje / tie wrap tot Tije een koelring vervaardigde waar de probe eenvoudig kon worden ingeschoven.
https://kostverlorenvaart.blogspot.com/ ... probe.html
De pasta helpt daarbij wel voor betere geleiding maar het is geen 'lijm' ter bevestiging
https://kostverlorenvaart.blogspot.com/ ... probe.html
De pasta helpt daarbij wel voor betere geleiding maar het is geen 'lijm' ter bevestiging