Re: welke espresso machine kopen

85
gilleko B. schreef: zo 23 okt 2022, 09:59 Goede actie. En je voor je onderhoud en aanpalende vragen zit je bij Han altijd goed. Geeft een stukje rust dat je je daar niet meer om druk hoeft te maken.

Afbeelding
klopt goed adres, aan al jullie reacties te zien
Rocket Appartamento Compak E8
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder

86
Mooie machine die rocket appartemento ,ik was het zat om nog meer gebruikte machines op marktplaats te gaan bezoeken, ik heb hier in Apeldoorn ook zacht water 3 dh, maar ik gebruik altijd een filter in mijn waterbak.anderen zo heb ik gemerkt doen dat niet ,vinden 3 dh wel prima dat mag, maar ik hoef zon apparaat niet wat in 3 jaar tijd zelfs nooit ontkalkt is, dus ik stap over op nieuw ,beland ik gelijk bij mijn volgende vraag ik ontkalkte met Solis melkzuur kun je dat ook gebruiken bij een koperen boiler? ook clean de ik met solis taps, welke gebruiken jullie bij koperen boiler? In de Solis zitten RVS BOILERS

88
Klopt. bobbee maar is niet zo stabiel ik heb 7 gemeten maar ook 3,5,ik had tot 2 jaar terug een Aquarium met Discus vissen, dus ik moest elke week oa water hardheid meten, maar ik had zowie zo een Brita filter in de Solis staan en ik wil dat met die nieuwe ook weer gaan doen

89
bobbee schreef: zo 23 okt 2022, 13:31 Ter info:
Waterhardheid is rond de 6.0 dh in Apeldoorn volgens de water leverancier.

https://www.vitens.nl/over-water/hardheid-water
Heb het net even opgezocht, waterhardheid in Vriezenveen waar die rocket van 3 jaar oud te koop stond, de vertelde niet nodig een Brits filter want de hardheid is hier 3 dh,,,,,,en ik zocht het net op en het is daar 10,20. dus hoezo geen filter en ontkalken.