Re: Latte art fotos

82
Hé Aadje, lang niet "gezien"! Goed dat je weer terug bent, en zo te zien heb je je skills niet verleerd. Hoe staat het met de Speedster?
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

Re: Latte art fotos

85
Aadje schreef:Die is nog niet af . . . en omdat jullie me anders gaan pesten dat ik er zo lang over doe en hoe laks ik wel niet ben, wil ik het graag daarbij laten, okay :roll: ;)

Hoe is het hier dan?
Daar kan wat mij betreft niemand behalve jijzelf een oordeel over vellen. We zijn natuurlijk stiekem allemaal jaloers en ik ben in elk geval gewoon geïnteresseerd.

En hier? Ach je kent het wel: mensen met vragen, en anderen die hen proberen te helpen... :mrgreen: . Ik zou wel weer eens een proefpanel willen, onderhand.... :? ;)
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder