Re: gespot

821
Ik zeg doen! Wie wil er een Strega TOP en Pharos 2.0 :mrgreen: . Kan ik meteen eens bij Pti gaan kijken en de EG-1 meenemen om het geheel compleet te maken. Middagje koffieleuten en iedereen met een andere machine naar huis.
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60

826
koffieboonuitzoekroltafel, te koop bij Sander Bussink (te vinden op o.a. de Facebook)

eerste vraagprijs was € 1800 maar kan ook een flink stuk minder, hoorde ik van iemand die navraag deed en precies zo'n ding al thuis heeft staan. Er moet nog een motor onder en een eraandrijfriem, dus wel opknapwerk aan te doen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

827

fransg schreef:koffieboonuitzoekroltafel, te koop bij Sander Bussink (te vinden op o.a. de Facebook)

eerste vraagprijs was € 1800 maar kan ook een flink stuk minder, hoorde ik van iemand die navraag deed en precies zo'n ding al thuis heeft staan. Er moet nog een motor onder en een eraandrijfriem, dus wel opknapwerk aan te doen.
Leuk voor in het momenteel hippe industriële interieur!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’