Re: gespot

853
bobbee schreef:Ze raken ze aan de straatstenen niet kwijt [emoji23]
Het pretendeerd een La Marzocco te zijn, maar het haalt het niet bij het werkpaard de Linea, ook die grote zwarte knop is alleen een versiering gewoon een schakelaar niet meer en niet minder.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Re: gespot

854
@3aan schreef:
bobbee schreef:Ze raken ze aan de straatstenen niet kwijt [emoji23]
Het pretendeerd een La Marzocco te zijn, maar het haalt het niet bij het werkpaard de Linea, ook die grote zwarte knop is alleen een versiering gewoon een schakelaar niet meer en niet minder.
Ik weet het.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: gespot

855
Tis een verdomd goed machientje hoor, alleen €4500,- voor een nieuwe is gewoon een hoop geld voor zo,n basic machine (qua features)... Toch zijn er, vooral in de Amerikaanse markt, ontzettend veel van verkocht.

De vergelijking met de Linea classic is MI geen eerlijke vergelijking, hoewel ze "in het kopje" gelijk zijn is de 2x zo dure classic inderdaad een lompe, degelijke machine, de mini's gaan niet overdreven vaak kapot of zoiets. Tis goed om te zien dat de 2e hands prijs al zo snel een stuk omlaag komt, dat maakt de machientjes beter behapbaar voor gewone stervelingen.

Re: gespot

859
MP heeft de onhebbelijkheid om op een verzamelpagina allerhande advertenties naar uw interesse weer te geven, bijna de helft van wat je dan oproept is ''verlopen'' vaak heeft de adverteerder die dan herplaatst om aan de extra verlengingskosten te ontkomen.

www.facebook.com/A3koffie

Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Re: gespot

860
@3aan schreef:MP heeft de onhebbelijkheid om op een verzamelpagina allerhande advertenties naar uw interesse weer te geven, bijna de helft van wat je dan oproept is ''verlopen'' vaak heeft de adverteerder die dan herplaatst om aan de extra verlengingskosten te ontkomen.

www.facebook.com/A3koffie
Nou, deze gene cafe en de advertentie die ik hier linkte was gisteren geplaatst en nu opnieuw.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’