Re: Timemore Sculptor 064 en 078

864
mr Blanc schreef:
omeCo schreef: vr 01 dec 2023, 11:18 Timemore heeft inmiddels een grotere hopper uitgebracht.

https://youtu.be/k32pMPv-0BE?si=_tbqcFRmzNUTHJDL
Het nut zie ik niet echt! Alleen dat de capaciteit omhoog gaat maar de helling blijft hetzelfde ook popcornen houd die niet tegen. En de magnetische deksel werkt niet meer
Ach, als je het bakje gevuld houdt, popcornt er niks.
Maar ik ben al tevreden. Elk apparaat heeft z’n nukken en eigenaardigheden. Daar leer je mee omgaan en dan heb je er geen last meer van. Ik heb geen last van popcornen want ik houd het dekseltje op z’n plek. En er blijft zelden een boon hangen. Die geef ik dan een bemoedigend duwtje in de goede richting.

Re: Timemore Sculptor 064 en 078

868
RoosW schreef:Dat statische, dat had ik ook in het begin een beetje, heel in het begin weliswaar, zeg maar de eerste kilo, vooral filter maling, nu? Amper iets, ik ben erg te spreken over de molen :)
Ik ook! Een soort van collega van mij heeft een paar dagen geleden mijn molen gebruikt voor filtermaling en was onder de indruk. Hij staat nu bovenaan haar verlanglijstje!

Re: Timemore Sculptor 064 en 078

869
omeCo schreef:
RoosW schreef:Dat statische, dat had ik ook in het begin een beetje, heel in het begin weliswaar, zeg maar de eerste kilo, vooral filter maling, nu? Amper iets, ik ben erg te spreken over de molen :)
Ik ook! Een soort van collega van mij heeft een paar dagen geleden mijn molen gebruikt voor filtermaling en was onder de indruk. Hij staat nu bovenaan haar verlanglijstje!
Wat was hat referentie dan? Want dat zegt ook wel wat, niet?
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: Timemore Sculptor 064 en 078

870
bobbee schreef:
omeCo schreef:
RoosW schreef:Dat statische, dat had ik ook in het begin een beetje, heel in het begin weliswaar, zeg maar de eerste kilo, vooral filter maling, nu? Amper iets, ik ben erg te spreken over de molen :)
Ik ook! Een soort van collega van mij heeft een paar dagen geleden mijn molen gebruikt voor filtermaling en was onder de indruk. Hij staat nu bovenaan haar verlanglijstje!
Wat was hat referentie dan? Want dat zegt ook wel wat, niet?
Heb je helemaal gelijk in! Ik weet dat ze nu een handmaler gebruikt maar welke…? Ik zal het haar nog vragen. Maar goed ze is behoorlijk serieus met koffie bezig dus voor mij waren het geen holle woorden.