Hier al gezocht?
https://www.elektros.it/nl/en/spare_par ... ice_to=219
️
Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?
872Dit is em.Madencio schreef: vr 24 feb 2023, 21:35Dit is wel heel lief! Ik zou het sowieso willen proberen. Maar om er uiteindelijk nou echt 100eu voor uit te geven... De hopper van Eureka zelf is overal uitverkocht en alles op Etsy is echt duur, jammer.GuidovW schreef:Madencio schreef: vr 24 feb 2023, 17:52 Daar staat ie hoor, wil er nog zo'n blow hopper voor aanschaffen, maar op Etsy is ie reteduur. Als iemand nog een aanbeveling heeft, let me know pls. PXL_20230224_060321045.jpg
Verstuurd vanaf mijn Pixel 7 Pro met Tapatalk
Ik heb er een voor de Atom 60.
Je mag hem wel lenen om te kijken of het wat is.
Ik weet niet zeker of die op de jouwe past, maar neem aan van wel.
Verstuurd vanaf mijn Pixel 7 Pro met Tapatalk
Gr, Guido
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
873Gaaf, een donkere kleine hopper. Past op een Atom en een Olympus. Die vierkante voor de Atom is er ook in het donker. Ook nice.
874.
Laatst gewijzigd door Victorrrr op vr 03 nov 2023, 07:09, 1 keer totaal gewijzigd.
875Waar heb je die gekocht?Victorrrr schreef:(Eindelijk een) Puck Rake / WDT Tool
Faema Lambro - Mazzer Major E
876‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
877.
Laatst gewijzigd door Victorrrr op vr 03 nov 2023, 07:08, 1 keer totaal gewijzigd.
878Je kan op aliexpress voor 5 euro inclusief verzendkosten echt prima WDT tooltjes kopen.
Let op, hoe dunner de naald hoe beter. Ik heb er nu eentje met mega dunne naalden. Zo dun, dat de WDT tool niet op de eigen naaldjes kan staan
Let op, hoe dunner de naald hoe beter. Ik heb er nu eentje met mega dunne naalden. Zo dun, dat de WDT tool niet op de eigen naaldjes kan staan
☕ Hedone Honne × Superkop × NanoFoamer PRO ☕
879Linkje delen misschien?robinfcb schreef:Je kan op aliexpress voor 5 euro inclusief verzendkosten echt prima WDT tooltjes kopen.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’