cremalover schreef: vr 16 aug 2019, 12:48 De originele is de standaard.Dus zonder vastwatermogelijkheid.
Ik zou een Strega nooit meer aan vast water hangen.
Da's een interessante opmerking, waarom zou je dat nooit meer doen?
cremalover schreef: vr 16 aug 2019, 12:48 De originele is de standaard.Dus zonder vastwatermogelijkheid.
Omdat ik er dan een simpele HX lever van maak.Marcje schreef: vr 16 aug 2019, 13:32cremalover schreef: vr 16 aug 2019, 12:48 De originele is de standaard.Dus zonder vastwatermogelijkheid.
Da's een interessante opmerking, waarom zou je dat nooit meer doen?
vastwater is voor mij geen optieMarcje schreef: vr 16 aug 2019, 14:07 Ik preek voor eigen parochie, maar ik denk dat de combinatie vast water + PSM een enorme verbetering is t.o.v. de standaard Strega.
En middels een vernunftig schakelaartje kan ik de pomp ook gewoon gebruiken als ik wil, voor pre-infusie of complete pompshots![]()
Als je de zoekfunctie gebruikt dan kom je vanzelf bij het betreffende topic uit!Wat houd de PSM mod in?
(Is andere link dan van DeepnGroond!)
Probeer eerst maar eens een standaard Strega.casper31 schreef: vr 16 aug 2019, 15:05 wow, dat klinkt inderdaadwel fijn.
als ik besluit voor de strega te gaan wil ik hem uiteraard eerst ''normaal'' proeven.
maar die PSM mod klinkt wel als een waardevolle toevogeing, vind alleen nergens terug aan wat voor prijs ik ongeveer moet denken daarvoor?