Re: Latte art fotos
92OHH FOEI!cremalover schreef:Da's cacao ja.

Ik vond het contrast al opvallend hoog met een merkwaardige tigerstriping...

La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
93Nee .Niet foei.
Das soms best lekker.Doe ik er ook nog een theeloepel suiker bij.Ik drink koffie in veel varianten. 

94Eigenlijk vind ik cacao op z'n tijd ook best wel lekker bij mn cappuccino. Niet teveel. Het grootste nadeel is alleen dat schuimvreten...
En suiker doe ik ook in m'n koffie. Ben er nou eenmaal aan gewend :p
En suiker doe ik ook in m'n koffie. Ben er nou eenmaal aan gewend :p
95Ik doe ook een beetje suiker bij mijn koffie hoor, ook foei! Maar cacao hoeft voor mij niet meer, de meeste van mijn bonen hebben van zichzelf al zoveel chocoadesmaak dat extra toevoegen helemaal niet nodig/lekker is 

La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
96Hm, ik ben echte chocoladesmaak-bonen nog niet tegengekomen zelf. Misschien vandaar 
Ben het assortiment van Fascino aan het uitproberen, de een na de ander. Maar aangezien mijn espesso-smaakpapillen nog niet volledig zijn ontwikkeld, vind ik het nog moeilijk om de precieze verschillen te proeven/aan te wijzen. Ik proef wel verschil, maar dat kan ik of niet benoemen, of het ligt aan mijzelf, aangezien ik nog geen echt goede consistentie heb.
Maar ik doe m'n best en heb er plezier in

Ben het assortiment van Fascino aan het uitproberen, de een na de ander. Maar aangezien mijn espesso-smaakpapillen nog niet volledig zijn ontwikkeld, vind ik het nog moeilijk om de precieze verschillen te proeven/aan te wijzen. Ik proef wel verschil, maar dat kan ik of niet benoemen, of het ligt aan mijzelf, aangezien ik nog geen echt goede consistentie heb.
Maar ik doe m'n best en heb er plezier in

97Probeer eens een Sumatra voor pure chocolade, of een Brasil Cerrado voor melkchocolade. En ook Ethiopische koffie kan chocolade hebben, gecombineerd met fruit..., mjum!
99Fascino brandt z'n bonen nogal licht naar mijn mening. Dat staat de chocolade tonen een beetje in de weg.SteefM schreef:Hm, ik ben echte chocoladesmaak-bonen nog niet tegengekomen zelf. Misschien vandaar
Ben het assortiment van Fascino aan het uitproberen, de een na de ander.
~~.~~~~~~~~~ ~ ~ ~
~~)~~~~
~~(~~
~~))~~
. c[_]
~~)~~~~
~~(~~
~~))~~
. c[_]
100Daar heeft Karel wel een punt. Maar zo klinkt het ook weer een beetje als een negatief punt, terwijl een lichtere branding ook meer SO-karakter in tact laat. En dat zal ook wel de reden zijn dat Fascino het zo doet.
Toch maar een thuisbrander kopen...?
Toch maar een thuisbrander kopen...?