Re: RE: Re: Wat drink je nu?

951
Bertjepower schreef:Brazil - Serra di Mantiqueira
Afbeelding


Lekker maar niet heel spannend. Veel chocolade met weinig andere smaken.

Gezet met Macap M7 75mm plat en de Strega. 18gr bonen naar 33gr espresso in 30s.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Wat drink je nu?

953
Pti schreef:Een vlugtig kiekje dan. Hij moet nog even gepoetst worden voordat hij vertrekt. Deze komt in een koffiebar in Rotterdam te staan, dit is het laatste weekje proerdraaien ik ga m missen.
IMG_20170419_110416.jpg
IMG_20170419_110444.jpg
Dat ziet er uit als een werkplaats waar ik wel eens een bakkie wil doen. Wat een prachtige machines staan daar allemaal.

Die naast de president is volgens mij ook prachtig!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Re: Wat drink je nu?

954
Bertjepower schreef:Mooi ding. Ook die boiler mag er zijn zeg!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik geloof 24liter schoon aan de haak :D

En wat betreft bakkie komen doen, als we klaar zijn met de nieuwe koffiebranderij wil ik hier een meeting/open dag voor ons koffiepraters organiseren dus dat komt helemaal goed!

Re: Wat drink je nu?

955
Pti schreef:
Bertjepower schreef:Mooi ding. Ook die boiler mag er zijn zeg!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik geloof 24liter schoon aan de haak :D

En wat betreft bakkie komen doen, als we klaar zijn met de nieuwe koffiebranderij wil ik hier een meeting/open dag voor ons koffiepraters organiseren dus dat komt helemaal goed!
goed plan!
Bezzera Strega (PSM) / Eureka Olympus 75 Mythos schijven

Re: Wat drink je nu?

959
Caffenation, Caffenation en nog meer Caffenation :D . Zojuist een bestelling voor mezelf, Bobbee en nog iemand opgehaald. Alle kleuren van de regenboog. Blijft genieten van de heerlijke bonen en branding van deze geweldige brander.

Afbeelding
Strietman CT1, LWW EG-1, Lagom 01 - 98mm Mizen (pre-order), Pietro pro brewing, Veel slowkoffie spul