Re: Londinium LR24

3
Ik hoopte even dat je na het laden van die filterdragers de twee levers tegelijk naar beneden zou gaan halen. Maar wat me uit de video en de omschrijving op de website niet en één oogopslag duidelijk wordt is waarom die stap naar 24volt gemaakt is, of waarom deze wensenlijk is?

4
Pti schreef: di 16 jun 2020, 12:52 Ik hoopte even dat je na het laden van die filterdragers de twee levers tegelijk naar beneden zou gaan halen.
dan kon je het verschil in geluidsniveau niet horen ;-)
Pti schreef: di 16 jun 2020, 12:52Maar wat me uit de video en de omschrijving op de website niet en één oogopslag duidelijk wordt is waarom die stap naar 24volt gemaakt is, of waarom deze wenselijk is?
De 24V pomp maakt veel verschil. Ook is de machine nu hetzelfde voor landen met 110V of 230V (afgezien van het verwarmingselement). En de besturing is geheel anders, een 24V control board, geen GICAR meer, en besturing via app zonder dat er een 'dongle' in de machine moet worden geplaatst voor de 'wireless' feature.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

7
Met het eigen control board zijn allerlei details anders geregeld dan met de CIGAR mogelijk was. Zo reageert de CIGAR met enige vertraging op het "water is op" signaal van de probe. Voor een rotationele pomp kan dat te laat wezen. Nu is het "water op = meteen alarm".
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino