[VERKOCHT] Lelit Bianca + Eureka Mignon Specialita Chrome

1
Best even getwijfeld, maar ik ga toch de spullen in de verkoop zetten. Al jaren worstel ik met gezondheid en koffie verdragen lukt gewoon vaker niet dan wel. Het is een super toffe hobby, maar alleen als je er ook van kan genieten.

In de verkoop een set die nog net in de garantie zit, want het is gekocht op 10-08-2018.
In nette staat met kleine gebruikssporen.
Altijd gebruikt met een onthardingszak in het waterreservoir (elke 3 maand vernieuwd) èn een Brita waterkan waarmee het gevuld werd...zodat kalk geen kans heeft gekregen. Die combi heb ik in al mijn espressomachines zo gebruikt en werkt erg goed.

Met als extra's:
- 2 goede melkkannen
- 17gr VST bakje
- grinder clean tabletjes
- Matchende Chrome knockbox :)
- 4 dikwandige espressokopjes van Koffiestation (staat op de machine op de foto linksvoor), een erg goede verse koffiebranderij in Groningen.

(standaard zit er al een goede tamper bij en een naked filter!)

Voor de koffiepraat prijs van 1850 euro voor het geheel. Nieuw is de machine 2000, de maler 460, +100 euro accessoires. Denk dat ik een hele nette prijs vraag :)
-Conscience keeps more people awake than coffee-
Hario V60 - Bianca V2 - Niche Zero - Eureka Mignon Specialita - Fellow Ode

Re: [TKA] Lelit Bianca + Eureka Mignon Specialita Chrome

2
Jammer van de aanleiding voor dit afscheid van koffie.

Voor afhalers kan het handig zijn te weten waar je (ongeveer) woont.

Verkoop je e.e.a. ook afzonderlijk? Tevens goed te weten.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

4
Ja heel jammer dat het weg gaat. Maar ik ben nu 5 jaar aan het knoeien qua gezondheid en in al die tijd is het een haat/liefde met koffie...tijd om gewoon de keuze te maken nu.

Afhalen kan in Groningen. Uiteraard vertel ik graag hoe de machine werkt en is een kop koffie vast mogelijk :D

Losse verkoop kan ook, maar dan krijg je de korting niet zoals op de totale set.
1650 voor de Lelit
275 voor de Mignon Specialita.
50 euro voor de accessoires (knockbox, melkkannen, espressokopjes e.d.)

Ik denk dat het veel leuker is om dit als set over te nemen, het matcht ook allemaal perfect bij elkaar.

6
Nog steeds te koop. Meerdere mensen willen de maler wel overnemen, maar dat wil ik pas als de Lelit zdlf verkocht is. Tot die tijd drink ik zelf af en toe een bakje :)

7
Verkoop even op pauze. Ben wat aan het spelen met decafe bonen en wat specifieke bonen waar anderen van aangeven minder last te hebben mbt de maag e.d. Kreeg de tip van een mede koffieprater en wil dat nog even iets verder onderzoeken of dat de uitkomst kan zijn die ik zoek :).