Hallo allemaal,
Heb recent via via een kilo Ethiopische yirgacheffe bemachtigd.
Na wat gepruts met een pannetje ben ik er van overtuigd dat ik mijn boontjes net zo goed weer terug kan geven.
Graag zou ik een oude koffiebrander willen overnemen van iemand of advies voor een koffiebrander onder de 100 euro.
Ik heb gehoord van mensen die popcornmachines hiervoor gebruiken, heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt!
Re: TKG: Koffiebrander (ca.100 eu)
2Popcorn poppers werkt eigenlijk alleen goed met wat mods. Je kunt het beste marktplaats in de gaten houden voor een oude nestor martin, dat werkt wel aardig.
4Houtgestookt levert nog steeds het beste resultaat op.Pti schreef: wo 11 nov 2020, 12:53 Popcorn poppers werkt eigenlijk alleen goed met wat mods. Je kunt het beste marktplaats in de gaten houden voor een oude nestor martin, dat werkt wel aardig.
5Ik heb nog een mooie houtkachel staan, echter wil ik die liever niet uit mijn woonkamer slopen.
Bij de buurman een mooie gietijzeren schaal geleend dus ik zal eens even kijken of ik wat kan prutsen met een garde.
Bij de buurman een mooie gietijzeren schaal geleend dus ik zal eens even kijken of ik wat kan prutsen met een garde.