Eerst even voorstellen

Mijn naam is Saskia, 36 jaar oud en woon in de buurt van Amsterdam. Ik ben al enige tijd in bezit van een Sage/Solis piston-koffiemachine, en ben er heel blij mee!
Maar.... wil ik graag af van dat "plastic fantastic", ik ben opzoek naar een mooie RVS machine die ik op mijn keukenblad weg kan zetten als echt design-stuk.
Mijn aandacht is getrokken door een Bellezza Inizio V(zie foto), na wat onderzoek ben ik erachter gekomen dat het een Duits merk is dat de productie aan China heeft uitbesteed. Hier ben ik niet angstig voor want de Niche Zero's worden daar gemaakt en daar heeft niemand het over... (ik hoop dat ik niemand tegen de schenen aan trap

Omdat ik meer wilde weten heb ik gebeld naar een van de verkooppunten in Nederland, de verkoper vertelde mij dat bijna alle merken (Rocket, ECM, etc.) voor 85% dezelfde onderdelen gebruiken en er dus weinig verschil zit in de producten. De kosten zitten meer in marketing en naamsbekendheid... dit in combinatie met de productie in China maakt Bellezza een voordeligere machine.
Nu vraag ik me af of iemand van jullie ervaring/nieuws/informatie/... heeft over het merk Bellezza. Het ziet er allemaal prachtig uit, maar ik kan er zo weinig over vinden