shot timer

1
Wie van de mede forum leden weet waar ik een mooie shot timmer kan kopen, liefst verchroomd ,en magnetisch die je zo aan de machine kunt plakken ,ik heb vandaag een Joe Frex binnen gekregen ,die de prullenbak in gaat waardeloos pruts ding met een magneet van niks 4mm doorsnee ,die kleeft niet genoeg .alvast bedankt voor de antwoorden
Rocket Appartamento Compak E8
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder

Re: shot timmer

2
Ben70 schreef: vr 18 nov 2022, 13:34 Wie van de mede forum leden weet waar ik een mooie shot timmer kan kopen, liefst verchroomd ,en magnetisch die je zo aan de machine kunt plakken ,ik heb vandaag een Joe Frex binnen gekregen ,die de prullenbak in gaat waardeloos pruts ding met een magneet van niks 4mm doorsnee ,die kleeft niet genoeg .alvast bedankt voor de antwoorden
Ik heb zelf een ronde van Aliexpress, 7 euro of zo, - oef, nu dus 17,- https://nl.aliexpress.com/item/1005001652381686.html, op de foto zie je hem aan de voorkant van de Strega kleven, rechts van de groepskop, prima ding, een klik om hem wakker te maken de tweede start de timer (die je van te voren op een door jou gewenste lengte zet, 25 sec. bij mij) draaien aan de buitenrand versteld de timer +/- 1 seconde. Grappig detail, ik heb hem (losliggend) nog steeds in gebruik, omdat een shot timer die begint bij het aanzetten van de pomp gewoon nutteloos is, zeker als je met de paddle van de Bianca aan het klooien bent ;)

3
RoosW schreef: vr 18 nov 2022, 14:17
Ben70 schreef: vr 18 nov 2022, 13:34 Wie van de mede forum leden weet waar ik een mooie shot timmer kan kopen, liefst verchroomd ,en magnetisch die je zo aan de machine kunt plakken ,ik heb vandaag een Joe Frex binnen gekregen ,die de prullenbak in gaat waardeloos pruts ding met een magneet van niks 4mm doorsnee ,die kleeft niet genoeg .alvast bedankt voor de antwoorden
Ik heb zelf een ronde van Aliexpress, 7 euro of zo, - oef, nu dus 17,- https://nl.aliexpress.com/item/1005001652381686.html, op de foto zie je hem aan de voorkant van de Strega kleven, rechts van de groepskop, prima ding, een klik om hem wakker te maken de tweede start de timer (die je van te voren op een door jou gewenste lengte zet, 25 sec. bij mij) draaien aan de buitenrand versteld de timer +/- 1 seconde.IMG20220825125150(1).jpg
Grappig detail, ik heb hem (losliggend) nog steeds in gebruik, omdat een shot timer die begint bij het aanzetten van de pomp gewoon nutteloos is, zeker als je met de paddle van de Bianca aan het klooien bent ;)
dank voor je tip. ik heb hem gelijk besteld. ziet er mooi uit. 11 euro. top

5
HeinK schreef: vr 18 nov 2022, 16:59 En dan kan je ook nog altijd wat klussen en een Nixie Shot Timer bouwen!

Lekker omslachtig, maar dan heb je ook wat! Wel jammer van die enkele espresso. Ziet er heel ongelukkig uit.
Voor de kerst van 2021 het moest een cadeau worden, heb ik bij zon louche website(wist ik niet). 3 x een buizen klok besteld 30euro dacht ik kreeg ik zon prut knutsel pakket thuisgestuurd waarde 75 cent, maar wat je stuurde in de video ziet er wel leuk uit,maar voor mij een beetje over kill

7
fransg schreef: vr 18 nov 2022, 18:03 Eventueel kan het onderwerp "shot timmer" worden aangepast naar "shot timer"
Zijn immers geen timmerlieden hier

;-)

Scherm­afbeelding 2022-11-18 om 18.03.00.png
Dat komt door dat de laptop zijn eigen woorden maakt,gelukkig weet je wel wat ik bedoel :D :D :D

Re: shot timer

8

9
Ben70 schreef:
fransg schreef: vr 18 nov 2022, 18:03 Eventueel kan het onderwerp "shot timmer" worden aangepast naar "shot timer"
Zijn immers geen timmerlieden hier

;-)

Scherm­afbeelding 2022-11-18 om 18.03.00.png
Dat komt door dat de laptop zijn eigen woorden maakt,gelukkig weet je wel wat ik bedoel :D :D :D
Frans is taalkundig meedogenloos
Afbeelding

Afbeelding