Beste allemaal, in verband met een upgrade zet ik mijn Profitec Pro 700 te koop. Het betreft een V1 model uit 2016 waarvan de PID door de eerste eigenaar (ik ben de tweede) in 2019 is geupgrade. Hij is daardoor qua performance identiek aan de V2 en heeft de volle 2-2,1 bar stoomkracht (is echt een feest!). Het is werkelijk een prachtige ‘end game-niveau’ machine die ik met onwijs veel plezier heb gebruikt.
De Profitec is door de eerste eigenaar altijd gebruikt met vaste wateraansluiting met ontharder ertussen, door mijzelf met gefilterd water in het reservoir. Altijd zeer goed onderhouden: 2-3x per week gebackflushed, zetgroep halfjaarlijks gereviseerd en de stoom- en heetwaterkranen regelmatig gesmeerd. Zetgroep is recent voorzien van nieuwe pakkingen en o-ringen. Daarnaast zit er een longlife-groepsring in, alsook een IMS-douchescherm.
Voor meer specs verwijs ik naar online of de Marktplaats advertentie: https://link.marktplaats.nl/m1917771875 ... ios_tablet
Mijn vraagprijs is EUR 1700.
Geinteresserd? Je bent van harte welkom in Rotterdam voor een bakkie!
Re: [TKA] Profitec Pro 700
3Wie o wie? Prijsverlaging naar 1600
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
4Iemand goede koffievoornemens voor 2023? Vraagprijs verlaagd naar 1550.
5Hij is verkocht (helaas niet aan een forumgenoot). Het topic mag daarom gesloten worden.