[TKA] Gene brander

1
Ik heb nog een Gene staan. Staat te verstoffen in de kast. Ooit een keer of 10 gebruikt, minimaal 8 jaar geleden voor het laatst, daarna nooit meer. €200 ??
Micra&Ultra

Re: Gene brander

2
In welke plaats woon je? Dit ivm de afstand om te komen kijken.
Groeten!
Na zuurstof is koffie een essentiële basisbehoefte…

3
PeterV007 schreef: ma 19 dec 2022, 20:24 In welke plaats woon je? Dit ivm de afstand om te komen kijken.
Groeten!
Voorschoten, bij Leiden
Micra&Ultra

4
Ok, ik zou graag eens komen kijken binnenkort.
Gr
Peter

6
Ik zet me graag op de lijst om de Gene te kopen, ik ben er mee bekend die van mij haalt de max temp niet meer komt niet meer boven de 220 uit
Rocket Appartamento Compak E8
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder

7
Ik ben de komende week vrij, dus geef maar aan wanneer ik zou kunnen komen kijken.
Alvast bedankt!
Peter

8
Ben70 schreef:Ik zet me graag op de lijst om de Gene te kopen, ik ben er mee bekend die van mij haalt de max temp niet meer komt niet meer boven de 220 uit
Het verwarmingselement is eenvoudig te vervangen. Misschien wist je dat al maar ik opper het even voor geval dat.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

9
bobbee schreef: zo 25 dec 2022, 20:00
Ben70 schreef:Ik zet me graag op de lijst om de Gene te kopen, ik ben er mee bekend die van mij haalt de max temp niet meer komt niet meer boven de 220 uit
Het verwarmingselement is eenvoudig te vervangen. Misschien wist je dat al maar ik opper het even voor geval dat.
ik weet niet of het de verwarming is of de thermostaat ,ik ga van de week even proberen hoe hoog de temp komt zonder bonen, ik brand altijd 280gram was nooit een probleem. ik brand momenteel binnen, dus het kan niet zo wezen dat hij te koude buitenlucht aan zuigt ,ik kom er nog op terug
Rocket Appartamento Compak E8
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder

Re: [TKA] Gene brander

10
Prima, maak gerust een nieuw topic hiervoor aan. Dan blijft dit verkoopdraadje schoon en kan het nieuwe topic fungeren als naslagwerk voor iemand die ook troubles heeft.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!