[TKA] Gene brander
1Ik heb nog een Gene staan. Staat te verstoffen in de kast. Ooit een keer of 10 gebruikt, minimaal 8 jaar geleden voor het laatst, daarna nooit meer. €200 ??
Micra&Ultra
Voorschoten, bij LeidenPeterV007 schreef: ma 19 dec 2022, 20:24 In welke plaats woon je? Dit ivm de afstand om te komen kijken.
Groeten!
Het verwarmingselement is eenvoudig te vervangen. Misschien wist je dat al maar ik opper het even voor geval dat.Ben70 schreef:Ik zet me graag op de lijst om de Gene te kopen, ik ben er mee bekend die van mij haalt de max temp niet meer komt niet meer boven de 220 uit
ik weet niet of het de verwarming is of de thermostaat ,ik ga van de week even proberen hoe hoog de temp komt zonder bonen, ik brand altijd 280gram was nooit een probleem. ik brand momenteel binnen, dus het kan niet zo wezen dat hij te koude buitenlucht aan zuigt ,ik kom er nog op terugbobbee schreef: zo 25 dec 2022, 20:00Het verwarmingselement is eenvoudig te vervangen. Misschien wist je dat al maar ik opper het even voor geval dat.Ben70 schreef:Ik zet me graag op de lijst om de Gene te kopen, ik ben er mee bekend die van mij haalt de max temp niet meer komt niet meer boven de 220 uit
Terug naar “Te koop aangeboden”