Hallo, ik ben nieuw op dit forum maar wil graag mijn Niche hier te koop aanbieden ipv. marktplaats.
Ik heb hem nieuw gekocht in december 2020 en is gemiddeld 1x per dag gebruikt. Hij kan worden opgehaald in Valkenburg (Zuid Limburg), versturen kan ook maar wel aangetekend/verzekerd op kosten koper.
Vraagprijs: €450
Foto's: https://www.flickr.com/gp/200136439@N08/58M0o93Xj3
Re: TKA: Niche Zero Wit
2Wat heb je tegen MP?
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
3Heb je een bericht gestuurd.An0n schreef: di 13 feb 2024, 15:30 Hallo, ik ben nieuw op dit forum maar wil graag mijn Niche hier te koop aanbieden ipv. marktplaats.
Ik heb hem nieuw gekocht in december 2020 en is gemiddeld 1x per dag gebruikt. Hij kan worden opgehaald in Valkenburg (Zuid Limburg), versturen kan ook maar wel aangetekend/verzekerd op kosten koper.
Vraagprijs: €450
Foto's: https://www.flickr.com/gp/200136439@N08/58M0o93Xj3
5Allemaal idioten die gaan vragen om "je laagste prijs", of een belachelijk bod doen. Is heel irritant.
Zelfs als je in je advertentie zet "dit is een vaste prijs, hij staat niet in de weg" krijg je nog dat soort aasgieren.
☕ Hedone Honne × Superkop × NanoFoamer PRO ☕
6Tja, het is en blijft een markt. Vraag en aanbod. Bovendien ben je ook niet verplicht antwoord te geven toch?
Verstuurd vanaf mijn Pixel 7 Pro met Tapatalk
Flair 58+ (Bookoo EM Kit) // Mazzer Philos
7Het is idd goed verklaarbaar, maar ik kan mij goed voorstellen dat mensen om die reden geen zin hebben in marktplaats, en liever via koffiepraat verkopenMadencio schreef: wo 14 feb 2024, 21:02 Tja, het is en blijft een markt. Vraag en aanbod. Bovendien ben je ook niet verplicht antwoord te geven toch?
☕ Hedone Honne × Superkop × NanoFoamer PRO ☕
8In principe niets mis met marktplaats, verkoop genoeg dingen wel via marktplaats. Maar met spullen die toch 99% naar mensen geïnvesteerd in de hobby zijn gaan filter ik een hoop onzin biedingen/gesprekken eruit via dit forum.