[VERKOCHT] : Niche Zero zwart

1
In verband met upgrade bied ik mijn Niche Zero te koop aan.
Nieuw gekocht in mei 2022.
In goede en schone staat. Compleet met originele accessoires en doos. Aankoopbewijs beschikbaar.
Voordat ik hem op Marktplaats zet, bied ik hem eerst op dit forum aan.
Bij voorkeur ophalen (Joure).
Vraagprijs € 400.

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Frup op di 22 okt 2024, 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

Re: Te koop: Niche Zero zwart

2
Keurig! En nette prijs ook.

Ik ben blij dat ik een Niche heb staan naast de andere malers. Als een boon net wat aan de lichte kant is en ik wil wat meer 'mondgevoel' dan brengt de Niche uitkomst.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

3
Dit is echt een perfecte advertentie. Kan ik nog wat van leren.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

5
Van Joure naar Zoetermeer daarentegen is een stuk minder ver. :D
Ik wil best opsturen hoor. Kosten en risico zijn dan voor de koper. Ik zou persoonlijk dan kiezen voor verzekerd sturen via PostNL.
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

6
Frup schreef: wo 23 okt 2024, 12:41 Van Joure naar Zoetermeer daarentegen is een stuk minder ver. :D
Ik wil best opsturen hoor. Kosten en risico zijn dan voor de koper. Ik zou persoonlijk dan kiezen voor verzekerd sturen via PostNL.
Haha klopt! Ik denk er toch even over na :) Mag ik vragen waarom je 'm weg doet? Ik twijfel zelf heel erg tussen deze en de Eureka Mignon Specialita (ik weet het, geen single dose).

7
PuntjeNL schreef: wo 23 okt 2024, 16:17
Haha klopt! Ik denk er toch even over na :) Mag ik vragen waarom je 'm weg doet? Ik twijfel zelf heel erg tussen deze en de Eureka Mignon Specialita (ik weet het, geen single dose).
Ik wist destijds niet goed wat voor maler bij mij zou passen. Kwam van een Olympus 75 tin.
Mijn idee toen was dat ik vaak verschillende bonen zou wisselen. Toen gekozen voor single dosen en de Niche Zero.
In de praktijk blijkt nu dat ik, na éénmaal een lekkere boon/branding te hebben gevonden, langere tijd voor dezelfde boon en brander kies. Niks single dosen dus. Vandaar.

8
Staat nu ook op Marktplaats.

9
Hi, ik neem hem graag van je over. Heb je nog wel een doos om hem goed te kunnen versturen? Want joure is voor mjj een stuk rijden :-).

Kun je me via een PB je info sturen?

10
Is inmiddels geserveerd voor een MP bieder. Mocht dat niet doorgaan, dan is de maler voor Roel91.
Die bieder overigens wilde lid van ons forum worden. Maar het goedkeuren van het account zou 3 dagen duren?