Nou,.... 13 jaar geleden aangemeld op dit forum,... dol enthousiast aan de koffie hobby/passie begonnen en zelfs even een eigen microbranderij gehad.
Door verschillende factoren met alle koffie gerelateerde zaken gestopt en mijn focus gelegd op andere zaken en genoegen genomen om de afgelopen 8 jaar ? alleen maar koffie te drinken uit een vol automaat (wel met verse bonen uiteraard, maar ipv zelf branden bestellen bij Brandzaak).
Maar zoals de kop tekst al verklapt, het bleef/blijft toch kriebelen en heb ik stiekem spijt dat ik destijds mijn laatste setup toch ook verkocht heb (Mazzer mini Electronic A met Jolly schijven, en een Expobar Brewtus 4 met een Eric's groep thermometer).
Maarja,.... gedane zaken nemen geen keer en ga ik maar eens op het gemakje kijken wat ik wil aanschaffen als (voor mij) nieuwe setup.
Omdat we 4 jaar geleden ook verhuisd zijn hebben we nu een stuk ruimere keuken die we begin volgend jaar laten vervangen voor een nieuwe en dan is er zelfs ruimte voor een lever machine als ik dat zou besluiten.
Volgens mij heb ik heel wat gemist in de koffiewereld en heb ik genoeg bij te lezen, wel leuk dat ik sommige namen hier in de groep nog herken.
Bloed (koffie) kruipt waar het niet gaan kan.
1
Laatst gewijzigd door Freaky666 op ma 11 nov 2024, 12:22, 1 keer totaal gewijzigd.