Zwarte Vrijdag

1
Little Roastery is vanmorgen gestart met BF aanbiedingen. Zoal reeds aangekondigd door OmeCo.
Heb mijn favorieten Costa Rica en Nostro besteld.
Dit even als geheugensteuntje. Hoewel ik een mail had ontvangen, was ik het vanmorgen al bijna vergeten.
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

Re: Zwarte Vrijdag

2
Misschien een algemeen topic van maken waarin alle koffie gerelateerde aanbiedingen van vandaag voorbij komen?
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

3
bobbee schreef: vr 22 nov 2024, 09:48 Misschien een algemeen topic van maken waarin alle koffie gerelateerde aanbiedingen van vandaag voorbij komen?
Naast afgeprijsde kilo's gedurende het BF weekend heb ik ook wat espresso-gerelateerde artikelen voor in de opruiming. Zal ik die hier anders alvast plaatsen om koffiepraters een eerste mogelijkheid te geven?

4
Pti schreef: vr 22 nov 2024, 12:59
bobbee schreef: vr 22 nov 2024, 09:48 Misschien een algemeen topic van maken waarin alle koffie gerelateerde aanbiedingen van vandaag voorbij komen?
Naast afgeprijsde kilo's gedurende het BF weekend heb ik ook wat espresso-gerelateerde artikelen voor in de opruiming. Zal ik die hier anders alvast plaatsen om koffiepraters een eerste mogelijkheid te geven?
Goed plan. Heb nog steeds geen naked in de la liggen ….
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

5
Pti schreef:
Ja, graag pluggen hier. Voor en door leden en de leverancier. Jij bent beide.
Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

6
5x Cappuccino kopschotel (165cc) per 6 stuks € 64,99 € 54,99
5x Espresso kopschotel (85cc) per 6 stuks € 59,99 € 49,99
1x Espazzola cleaning tool € 39,50 € 29,50
3x IMS Competition filter B702Th26,5M € 19,50 € 14,50
1x IMS Lelit filterset (PLA180S) € 24,50 € 19,99
1x Uitklopbak Joe Frex classic zwart € 29,95 € 14,99
1x Uitklopbak Joe Frex basic grijs € 29,95 € 14,99
2x Motta Europa 50cl € 32,50 €27,49
3x Motta Europa 35cl € 29,95 € 24,49
1x Motta dosing cup 58mm € 9,95 € 4,99
1x Eureka mignon specialita zwart/chrome € 430 € 375,-
2x Lekvrije thermosbeker (300cc) € 12,95 € 7,99
1x Lelit Uitkloplade PLA360M € 119,95 € 85,00

Dat zijn alle opruimingen en alle kilo verpakkingen vers gebrande koffiebonen gaan het hele weekend naar €25,-
Koopjesjagers moeten maar even een PBtje sturen als ze er iets tussen zien staan, ik kan ook nog kijken naar eventuele combinatiekorting.

7
Frup schreef: vr 22 nov 2024, 09:18 Little Roastery is vanmorgen gestart met BF aanbiedingen. Zoal reeds aangekondigd door OmeCo.
Dit even als geheugensteuntje. Hoewel ik een mail had ontvangen, was ik het vanmorgen al bijna vergeten.
iemand ervaring met hun kerstkalender? en hun limited editie koffie box? 4 koffies ...
Londonium L R 24 + niche zero

Zwarte Vrijdag

8
youssef88 schreef:
Frup schreef: vr 22 nov 2024, 09:18 Little Roastery is vanmorgen gestart met BF aanbiedingen. Zoal reeds aangekondigd door OmeCo.
iemand ervaring met hun kerstkalender? en hun limited editie koffie box? 4 koffies ...
Geen ervaring maar ik kom er net vandaan en begreep dat de december kalender al goed richting ‘uitverkocht’ gaat.
Afbeelding

De limited edition koffie box telt 4 bijzondere koffies, die niet los te koop zijn. De samenstelling van de box staat vast.
Ik heb twee van de specials thuis kunnen proberen maar weet niet of dat de definitieve brandingen waren. Beide koffies spraken me aan maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.
Profitec Pro 800 x Mazzer Philos x I200D burrs x The Force Tamper

10
youssef88 schreef:
omeCoffee schreef: vr 22 nov 2024, 17:28
youssef88 schreef:
Geen ervaring maar ik kom er net vandaan en begreep dat de december kalender al goed richting ‘uitverkocht’ gaat.

De limited edition koffie box telt 4 bijzondere koffies, die niet los te koop zijn. De samenstelling van de box staat vast.
Ik heb twee van de specials thuis kunnen proberen maar weet niet of dat de definitieve brandingen waren. Beide koffies spraken me aan maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.
weet jij toevallig zitten die limieted edition koffie ook in de kerstbox?
Helaas, dat weet ik niet. Ik weet dat alle koffies in de december kalender zitten maar dat zijn een stuk kleinere potjes dan die in de limited edition box. Moeite met kiezen?
Profitec Pro 800 x Mazzer Philos x I200D burrs x The Force Tamper