Re: Zekering vervangen Demoka

2
snuuf schreef:Net mijn M203 schoongemaakt, maar net te strak afgesteld. Gevolg: geen sjoege meer. Vast een nieywe zekering nodig. Wie weet hoe je die vervangt en wat ik dan voor zekering moet kopen?
Wat een narigheid.
Iets vergelijkbaars had ik gisteren. Een Fiorenzato T80 opgehaald, die het daar prima deed.
Thuis gekomen klapte de zekering/aardlekschakelaar er 2 x klapboem uit!!!

Zou hij dan de reis van Deventer naar Lisse niet overleefd hebben?
Gene Café, Mahlkönig Vario Home II, Rancilio Silvia + Auber PID, Fiorenzato T80, Kyocera CM-50-CF handmaler.

3
Wimula schreef:
snuuf schreef:Net mijn M203 schoongemaakt, maar net te strak afgesteld. Gevolg: geen sjoege meer. Vast een nieywe zekering nodig. Wie weet hoe je die vervangt en wat ik dan voor zekering moet kopen?
Wat een narigheid.
Iets vergelijkbaars had ik gisteren. Een Fiorenzato T80 opgehaald, die het daar prima deed.
Thuis gekomen klapte de zekering/aardlekschakelaar er 2 x klapboem uit!!!

Zou hij dan de reis van Deventer naar Lisse niet overleefd hebben?
Dan maakt hij ergens kortsluiting, misschien is er onderweg iets losgeraakt of verschoven. Of hij vraagt meer stroom dan de groep met andere apparaten aankan bijvoorbeeld. Ik noem maar wat.
Rocket Cellini - Fiorenzato F64 Evo

4
hrichard schreef: Dan maakt hij ergens kortsluiting, misschien is er onderweg iets losgeraakt of verschoven. Of hij vraagt meer stroom dan de groep met andere apparaten aankan bijvoorbeeld. Ik noem maar wat.
Dat laatste is natuurlijk onzin.
Ben al aan het meten geslagen en het is niet raar want ik meet tussen de aarde van de stekker en 1 poot van de stekker 0 Ohm als ik de aan/uit-schakelaar bedien. Dat is dus een vette kortsluiting!

Goeie raad is duur. (de Espressomonteur?)
Gene Café, Mahlkönig Vario Home II, Rancilio Silvia + Auber PID, Fiorenzato T80, Kyocera CM-50-CF handmaler.