Delonghi

1
Vandaag een TELEURSTELLING, zeer vroeg bij AH en nee meneer, die zijn al weg.
Het gaat dan over de Siemens tk529nl kofferbak verkoop.
Naar BCC die had hem voor het zelfde geld, niet dus, en dan praat ik over 199,- euro.
Waardeloze reclame campagne, ik had mij er zo over verheugd.
BCC kon hem bestellen, en dat duurde twee weken !!!!!! voor 379,-
Ik heb nu dan de Delonghi Magnefica gekocht 499,- min 50,- zelfs geen verwijder bijdrage betaald.
Arie, ik kan dus niets zeggen over de Siemens, wel dus over de Delonghi Magnefica.
Het kan raar gaan in het leven, ik weet ook wel dat 199,- voor die Siemens niet echt geloofwaardig over kwam, het eerste bakje wat ik nu gezet hebt met de Delonghi, was zo sterk, dat spontaan het bekertje oploste, grapje, je moet even kijken hoe de instelling wordt.
Ben trouwens wel benieuwd naar de mensen die er wel een hebben weten te bemachtigen.
Volgens de juffrouw hadden ze in de rij gestaan om 9 uur, en was ik een half uur te laat.
Wordt vervolgd.
Geert.

Dit is hem geworden:
Niets is wat het lijkt, en niets lijkt wat het is.

Re: Delonghi

2
Typisch weer zo'n misleidende reclameactie. Walgelijk !!!!!!
Toen ik het zag vond ik het ook eigenlijk ongelooflijk en helaas, mijn onderbuikgevoelens blijken juist geweest te zijn. Echt jammer voor je, je voelt je toch lichtelijk bedonderd.

Delonghi komt volgens mij ook uit de stal van Saeco/Philips. Zover ik het ken, niet slecht.
Ik hoop voor jou en je huisgenoten dat je voldoende servies in voorraad hebt, en je nog heel veel van je Delonghi kan genieten.

Arie.

3
Dankjewel Arie,
Ja, ik voelde mij echt bedonderd.
Het is een mooi apparaat die Siemens.
Ik heb iets van, als het in mij dikke harses zit, ik het ook graag wil hebben.
Een nacht niet kunnen slapen, om dat het mij toch wel dwars zat van de prijs, dat kan NOOIT, en dan trap ik er toch in.
Maar wij koffie leuters zijn gezellige mensen, dacht ik, dus, zo snel mogelijk vergeten die hap.
Ik heb een folder meegekregen van Femie, waar ik het app: heb gekocht, "Thee Golden Coffee Box" die maar eens doorlezen, en dan maar een proef pakket aanvragen.
En vooral de kunst van een perfect tasse koffie zetten.
Heb een vraag ! die Duitsers, gooien die suiker bij de Cappuccino ?
Want ik proef altijd een beetje zoetigheid.
Geert
Niets is wat het lijkt, en niets lijkt wat het is.

4
Of zij er suiker in doen?????? ik zou het echt niet weten.
We komen vaak bij onze Oosterburen en toch de koffie is NIET zoals bij ons.
Al ben ik GEEN espresso drinker, (gewoon met melk en suiker, daar doe ik me te goed aan) is mij daar niets van bekend.
Misschien andere forumleden die daar ervaring mee hebben???
Maar ook al is de koffie niet zoals hier, over een paar jaar pakken we onze koffer en gaan we er ons nestelen.
Het leven bevalt ons daar uitstekend, ook al is de koffie minder, dat moeten we dan maar voor lief nemen.
Misschien ligt er dan voor mij daar nog een schone taak om de mensen daar wat koffiewijsheden bij te brengen??

Arie.