zag hier op het forum dit apparaat de ASCASO STEEL DUO is dat de zelfde als de Innova Steel Duo en is het voor een beginner een goed apparaat of is er iets beters voor een beginner.
voorheen heette het Innova maar die is opgekocht door ascaso...vandaar NU ASCASO . Lijkt me niets mis mee voor een beginner. De Duo dan, de PF ,PM of de prof
Alhoewel als beginner je misschien ook goed uit de voeten kunt met een tweedehands Quickmilletje.. 820 dan bv.. kost niets meer op de markt....pl
Ligt aan je budget, anders kan je ook net zo goed een nieuwe quick aanschaffen..
Cafes Castel en andere Spaanse producten in de Spaanse Winkel
Ja, dat zijn dezelfde.
Innova is altijd een onderdeel van Ascaso geweest, maar een tijd lang zijn machines voor de thuismarkt onder de naam Innova verkocht. In 2005 besloot Ascaso niet langer de naam Innova te voeren, maar slechts de naam Ascaso. Meer hier over lees je hier.
mensen bedank voor de snelle reactie, ik denk dat ik hem wel kan krijgen voor net zoveel als ik voor een 820 moet betalen, denk dat ik dan maar voor de steel ga zodra ik hem heb laat ik het jullie wel ff weten.
thx