Waarschuwing.
Vanmorgen ff alles in Cafiza gezet. Spouts en portafilters.
Bij monteren spouts verwisselt.
De enkele wijst dus naar achteren. Net ff espressootje willen maken en bij het flushen kreeg ik de kokende straal recht in mijn kruis.
Zit nu met zak ijs in mijn kruis.
Re: Zak verbrandt
2Oh neee!!!
Het zit je niet mee.
Het zit je niet mee.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
Re: Zak verbrandt
3Het valt mee gelukkig.. Dikke winterbroek aan. In de zomer was het minder leuk geweest.
Re: Zak verbrand
4Tje zeg! Wat een pech weer! Sterkte ermee!
Rocket Cellini Evoluzione V2, Eureka Mignon
5cremalover schreef:Waarschuwing.
Bij monteren spouts verwisselt. De enkele wijst dus naar achteren. Net ff espressootje willen maken en bij het flushen kreeg ik de kokende straal recht in mijn kruis.
6Ijspegel.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
7Je moet ook gebruik maken van een scrotumveilig crotchless portafiltergilleko B. schreef:cremalover schreef:Waarschuwing.
Bij monteren spouts verwisselt. De enkele wijst dus naar achteren. Net ff espressootje willen maken en bij het flushen kreeg ik de kokende straal recht in mijn kruis.
8Ik had de foto die de andere kant toont graag gezien .
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
9Even een ‘Aarsmannetje’; zie ik daar in de filterdrager het getroffen leidend voorwerp??cremalover schreef: Waarschuwing.
Cheers TY
-------------------------------------------------------
Let's gobblefunk
Let's gobblefunk
10Ik zie inderdaad wat vlezigs.turboyeast schreef:Even een ‘Aarsmannetje’; zie ik daar in de filterdrager het getroffen leidend voorwerp??cremalover schreef: Waarschuwing.
Cheers TY