Ik heb overigens her en der al wel stukken vilt gebruikt om de machine stiller te maken, en dat heeft geholpen. Toch blijft er ergens een rateltje klinken waarvan ik denk dat het de pomp is.
Re: Stillere vibratiepomp?
11Ja, ik heb al gekeken naar bitumen isolatie zoals dat gebruikt wordt voor autoluidsprekers. Dat schijnt goed te helpen, maar het kost ook wat, je zit zomaar op € 40! Vandaar dat ik bedacht dat een nieuwe en stillere pomp misschien wel goedkoper zou zijn.
Ik heb overigens her en der al wel stukken vilt gebruikt om de machine stiller te maken, en dat heeft geholpen. Toch blijft er ergens een rateltje klinken waarvan ik denk dat het de pomp is.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder