Re: Beginner zonder maler en machine

51
De foto van de 2 pavoni's komen van internet! Ik heb een paar jaar terug een europicola pre mil gehad die ik snel weer weg heb gedaan omdat ik het echt een lastig ding vond en nu heb ik een pavoni pro millennium versie die mij beter bevalt.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

54
Koffiekanon schreef:
EspressoEelco schreef: zo 24 mar 2019, 22:00 Een goede Domobar standaard, het kleinste model in de Domobar reeks heb je voor 4 a 450.
Is well stukkie groter als een pavoni een stukkie maar toont wat lomper omdat deze geen sexy ronde vormen heeft :)

Verstuurd vanaf mijn Lenovo TB-8704F met Tapatalk
Dit is 2e hands?
Ja een nieuwe is bijna 1000

57
Koffiekanon schreef:
EspressoEelco schreef: zo 24 mar 2019, 22:37 https://www.marktplaats.nl/a/witgoed-en ... ousPage=lr#

Van de zelfde jongen als de pavoni's.

Zag hem inderdaad, prijs gaat wel steeds hoger en dus komt alles boven het budget op deze manier :shock:
Als je deze neem en een super jolly die hij ook heeft.
Je gaat een beetje zeuren over de toch wel dure prijs. Kan je misschien wel op 700 uit komen.
Maar heb je wel een setup waar je lol mee gaat hebben en voorlopig mee vooruit kunt.
Ik heb veeeel meer uitgegeven uiteindelijk, omdat ik net als jouw toen ook zo dacht ja is wel duur allemaal en ik weet niet of ik het wel leuk vind :)
Uiteindelijk heb ik 4 molens gehad en 4 machines ;)

Ik zou nu doen wat ik jou adviseert als ik opnieuw zou beginnen.