Re: Beginner zonder maler en machine

62
bobbee schreef: ma 25 mar 2019, 06:17 For its worth. Een vegelijken tussen de Rok en Flair.

Een beetje een chaotische man, die dan ook nog eens een deel van het beeld vult met en tv programma over heel iets anders en een flink deel van het geluid met harde muziek op de achtergrond. Hij probeert tweemaal met een lekkende ROK espresso te maken, laat later zien dat de plek waar een koppeling moest worden gemaakt vies was geworden zodat er wel een lek moest komen. Hij had dat eigenlijk even schoon moeten maken tevoren. Of gewoon de eerdere clip waar het goed ging moeten her-gebruiken.

Ik ben evenmin gecharmeerd van de ROK, de Flair ziet er beter uit maar de Mypressi vind ik erg fijn werken en die is nog kleiner ook..
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

63
fransg schreef:
bobbee schreef: ma 25 mar 2019, 06:17 For its worth. Een vegelijken tussen de Rok en Flair.

Een beetje een chaotische man, die dan ook nog eens een deel van het beeld vult met en tv programma over heel iets anders en een flink deel van het geluid met harde muziek op de achtergrond. Hij probeert tweemaal met een lekkende ROK espresso te maken, laat later zien dat de plek waar een koppeling moest worden gemaakt vies was geworden zodat er wel een lek moest komen. Hij had dat eigenlijk even schoon moeten maken tevoren. Of gewoon de eerdere clip waar het goed ging moeten her-gebruiken.

Ik ben evenmin gecharmeerd van de ROK, de Flair ziet er beter uit maar de Mypressi vind ik erg fijn werken en die is nog kleiner ook..
Lol. Nog een machine erbij :) dan weet ti man het dadelijk helemaal niet meer :)
Maar dees kon ik ook nog niet ga ik ff checken.

66
Hij kwam al even eerder voorbij hoor!
Afbeelding

bobbee schreef:....Ik heb de traveler en M47 die ik gebruik in combinatie met de mypressi twist die samen een hele goede espresso maakt! Kun je ook checken, werkt met slagroom spuit gasampulen. Heel leuk apparaat en momenteel op marktplaats te vinden. Meer info op het forum, mag je zelf even opzoeken.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

67
bobbee schreef:Hij kwam al even eerder voorbij hoor!
Afbeelding

bobbee schreef:....Ik heb de traveler en M47 die ik gebruik in combinatie met de mypressi twist die samen een hele goede espresso maakt! Kun je ook checken, werkt met slagroom spuit gasampulen. Heel leuk apparaat en momenteel op marktplaats te vinden. Meer info op het forum, mag je zelf even opzoeken.
Sorry bobbee heb ik niet gezien.
Heb gezocht naar de kinu waar je het over had. Die ik ook nog niet kon ;)

69
EspressoEelco schreef:
bobbee schreef:Hij kwam al even eerder voorbij hoor!
Afbeelding

Sorry bobbee heb ik niet gezien.
Heb gezocht naar de kinu waar je het over had. Die ik ook nog niet kon ;)
Haha! Sorry hoeft natuurlijk niet. Was meer om aan te geven dat de extra keus voor nog een apparaat er al was.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

70
Die roc was sowieso al geen optie meer na jullie advies, geen zorgen :)
Via een Pavoni Facebook pagina in contact gekomen met een Duitser die pavoni machines verkoopt (2e hands), nu zou je zeggen waarom zo moeilijk uit Duitsland??

Heb heel die Facebook pagina doorgezocht en heel veel mensen hebben een machine bij hem gekocht, en iedereen is tevreden. Qua hulp is het echt top en antwoord en beantwoord alle vragen. Heb er een heel goed gevoel bij.

Dus denk dat het een pavoni gaat worden via hem met een Lelit PL43MMI maler