Ja!Is dit ook het spelletje zoek de verschillen bobbee ?Ik heb contact met barshaker. Kom hierop terug met een aanbieding voor koffiepraat, we'll see.

Berichtdoor bobbee » ma 25 mar 2019, 12:07
Ja!Is dit ook het spelletje zoek de verschillen bobbee ?Ik heb contact met barshaker. Kom hierop terug met een aanbieding voor koffiepraat, we'll see.
Berichtdoor martinierius » ma 25 mar 2019, 12:54
Berichtdoor bobbee » ma 25 mar 2019, 13:14
Ik heb mijn review gisteren geplaatst en misschien niet handig, hij verdwijnt tussen de berichten. Ik heb hem daarom net in de eerste post gekopieerd.En wat is het verschil voor de resulterende koffie en/of het gebruiksgemak?
Berichtdoor martinierius » ma 25 mar 2019, 20:11
Berichtdoor bobbee » ma 25 mar 2019, 20:56
Berichtdoor Pti » di 26 mar 2019, 19:14
Berichtdoor bobbee » di 26 mar 2019, 19:39
Ja, ik heb gisteren de maalkamer open gemaakt en foto's gemaakt. Staan nog op de camera, zal er zsm een paar posten.Bob kun je eens foto's maken van die hybride schijven, of de maalkamer ofzo? Ik ben daar wel erg benieuwd naar.
Berichtdoor namor » wo 27 mar 2019, 13:25
Berichtdoor Pti » wo 27 mar 2019, 13:33
Berichtdoor bobbee » wo 27 mar 2019, 13:52
Dank.Heel mooi ding, complementen... alweer heel goed gevonden!
Bob, wellicht heb ik het gemist.....
1. hoe lang doet die grinder over 18gr espresso?
2. heb je nog voor filter geprobeerd?
Ik zag nog wat andere uitvoering van dezelfde maler, die ziet ook mooi uit..... ipv single dose heb je twin dose![]()
https://www.hedonecafe.ro/shop/rasnita- ... ala-honne/
Terug naar “Koffiemolens & malers”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
Deze website is een onderdeel van Cookin’ Concepts en is dé online plek voor koffieprofessional en de thuisbarista. Hier vind je antwoord op al je vragen, lees je interessante reviews en hoor je het laatste nieuws.