Re: Izzo Alex Duetto, goede prijs?

21
"A thing of beauty is a joy forever", heel goed! Dat geld ben je al snel vergeten, maar het plezier hou je. Als je nu drie keer per dag gelukkig wordt van die machine is het een beregoeie investering, lijkt me :D .
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

22
Hehe, thanks guys.
Ach ja, en misschien bevordert het mijn sociale leven ook nog wel, als iedereen ineens op de koffie wil komen haha. Mooie openingszin voor als ik mooie studentes zie:
Wil je morgenochtend een verse espresso, cappuccino, Americano of latte macchiato?
Hmm, nee, toch maar niet..
Kees van der Westen tamper - Izzo Alex Duetto - Mazzer Major - Bonavita Gooseneck - Aeropress - V60

24
Sja, in het weekend. Bonen malen voor snelfilter en mee naar mijn ouders?

Ik zal zeker héél goed voor haar zorgen, wees maar niet bang 8-)
Sja, service zal misschien duurder zijn, maar op de aanschafkosten valt dat wel mee denk ik...

Die andere hobbyspullen houd ik zelf hoor, wees maar niet bang hehe. Er gaat niks boven wat slaan op een mooie trommel met een espresso net achter de kiezen :)

Groeten,

Espressonor ;)

(Voor wie het nog niet door had, Rozenhout en ik zijn beide drummers, en ook nog met een voorliefde voor hetzelfde merk. Toevallig, maar wel grappig :) )
Kees van der Westen tamper - Izzo Alex Duetto - Mazzer Major - Bonavita Gooseneck - Aeropress - V60

27
NielsB schreef:Speel je in een commerciele band?
Nee, ik speel voor de lol. Ik ben net zover dat ik op een jamsessie mee dúrf te doen haha.
Ik speel pas 4 jaar, echt puur hobby.
Spironski schreef:We zouden hier ook bijna een "Duetto-club" kunnen starten......, potverdorie! ;)
Zijn er zoveel met een duetto dan? Ik verwacht hem eind vd week. Kan niet wachten!
Moet nog wel een nieuwe tamper. Het is een E61 groep, dus moet ik een 58 mm hebben he?

28
Een half jaar geleden was er volgens mij nog niemand met een Duetto, en nu zijn er dacht ik drie of vier? Maar het kan ook zijn dat ik uit jaloersheid een beetje overdrijf...

En ach, je hebt nu weer een excuus om een nieuwe tamper te kopen!
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder