[VERKOCHT] Mazzer Super Jolly uit de jaren '70

1
Mazzer Super Jolly te koop. Na een zoektocht op internet vermoedelijk een model uit de jaren '70 of '80, maar werkt nog perfect! Opgeknapt, nagekeken en bevat een doser van een gloednieuw model. Prijs €275, maar ik sta open voor een goed bod.
Laatst gewijzigd door Huuuge_23 op ma 03 jun 2019, 11:44, 4 keer totaal gewijzigd.
ECM Mechanika IV - Eureka Mignon Specialita
Bijlagen

Re: Mazzer SJ uit de jaren '70

2
Prijs aangeven is 1 van de regels voor het te koop aanbieden van producten op het forum.

Graag aanpassen, bedankt.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

3
bobbee schreef: zo 19 mei 2019, 16:42 Prijs aangeven is 1 van de regels voor het te koop aanbieden van producten op het forum.

Oeps.. staat erbij!

4
Huuuge_23 schreef:
bobbee schreef: zo 19 mei 2019, 16:42 Prijs aangeven is 1 van de regels voor het te koop aanbieden van producten op het forum.

Oeps.. staat erbij!
Super!
Afbeelding
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

Re: [TKA] Mazzer Super Jolly uit de jaren '70

7
Hij is wel erg tof in die kleur, moet ik zeggen. Ligt het aan mij of worden die retro-kleurtjes nu ook hip voor koffie- en espressogerelateerde machines? Straks hoor ik er niet meer bij met mijn zebra-motiefje op de Comandante ;-).

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.

Re: [TKA] Mazzer Super Jolly uit de jaren '70

9
cremalover schreef: di 21 mei 2019, 12:03 Jammer dat je de originele doser er niet bij hebt.Die was natuurlijk een stuk mooier dan de moderne variant.
Ja, die was dermate versleten en slecht dat ik hem heb moeten vervangen. Zag er trouwens ook niet meer uit, dus in vergelijking daarmee een stuk mooier geworden ;)