Is mij een keer op de Strega gebeurd en een keer met Pompei.
Niet echt een big deal.Het zegt pang! Da's alles.
Maar handig is het niet.Ligt ook aan de persoon.Na verloop van tijd wordt je nonchalant.
Zo werk ik al 26 jaar met benzine heggescharen en motorzagen.Honderden uren.
Toch zaagde ik me vorig jaar in mijn hand met de motorzaag(eigen schuld want stationair toerental niet goed afgesteld) en twee weken geleden nog met de heggeschaar in mijn been.5 hechtingen.Was ook nog maar 10 cm van edele delen.
Oh ja.Machete viel me twee jaar geleden op kop .Ook weer hechtingen.

Geelectrocuteerd ben ik ook.Te lui om ff een kroonsteentje op de leiding te zetten tijdens het tegelen van de wc.Gelukkig droeg ik houten klompen.
Kruisband afgescheurd na kwaad worden dat een Harley niet wilde starten tijdens het kickstarten.
Toen ik 8 jaar was speelden we landjepik op een oude bosatlas met een Herder schilmesje.Pees pink door en 64 hechtingen.
5 gebroken botten.Meestal met stomme dingen als "daar durf jij niet vanaf te springen " en zulks meer.
Afgescheurde biceps tijdens het van een steiger springen op een zolder na een bvrand.Bleek geen vloer te zitten dus een paar meter naar beneden gedonderd.
Afgescheurde triceps tijdens verplaatsen Harley.Door littekenvorming tgv 25 jaar overbelssten in de sportschool.
Bot op bot artrose in beide schouders door 25 jaar intensive sportschool toestanden.
Tinnitus door 25 jaar motorrijden zonder gehoorbescherming.
Dubbele staaropratie achter de rug met als resultaat blijvend troebel zicht.
Levers.Moet de lever nog tegenkomen die mij wat maakt.