Wanneer kom je weer op de koffie?
Dan ben je een hele grote mazzelaar en zou ik geen seconde twijfelen mits de verkoper eerlijk en betrouwbaar is.Ik kan een niche zero , zwart, kopen voor 430 euro die een paar dagen gebruikt is. Scheelt 100 euro.. denk wel goede deal?
Ik heb heel wat machines gehad maar wat valt er veel te zien als de kap eraf gaat?HanR schreef: wo 14 aug 2019, 13:35 Iemand afbranden op basis van een foto van zijn huis is natuurlijk een beetje voorbarig.
Een beetje #metoo'erig zeg maar. Als in "het nadeel van de twijfel".
Pieter is een goede concurrent van mij.
Zijn opvatting dat een machine van binnen net zo goed moet zijn als van buiten is direct zichtbaar als de kap er af gaat.
Zijn prijzen liggen inderdaad hoog.
Als je dat het niet waard vindt, koop je gewoon ergens anders.
Verstuurd vanaf mijn TA-1024 met Tapatalk
Miss mis ik wat, maar ik heb daar toch niks over gezegt?HanR schreef: wo 14 aug 2019, 13:35 Iemand afbranden op basis van een foto van zijn huis is natuurlijk een beetje voorbarig.
Een beetje #metoo'erig zeg maar. Als in "het nadeel van de twijfel".
Pieter is een goede concurrent van mij.
Zijn opvatting dat een machine van binnen net zo goed moet zijn als van buiten is direct zichtbaar als de kap er af gaat.
Zijn prijzen liggen inderdaad hoog.
Als je dat het niet waard vindt, koop je gewoon ergens anders.
Verstuurd vanaf mijn TA-1024 met Tapatalk
En ik zou een moord doen voor goeie kranen.Marcje schreef: wo 14 aug 2019, 17:05 Dan zou ik voor de 500 gaan, want ik vind die 300 er niet uitzien, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Als je regelmatig melkkoffies gaat zetten, is het ook een overweging om een machine met joystickjes ipv draaiknoppen te nemen. Met 1 beweging zet je de stoom vol aan of uit. Ik zou nooit meer anders willen voor m'n dagelijkse machine iig.
In aanvulling op Cremalover, ik heb 900euro voor mijn Strega betaald. Kwam met 2 portafilters en vastwater aansluiting + aantoonbaar onderhoud. Je kunt ook een tijdje MP in de gaten houden of een 'gevraagd' advertentie zetten natuurlijk. Ik zou zelf niet per sé een nieuwe machine hoeven.