Wij willen graag tijdens het Cupping kampioenschap 14 september in Apeldoorn een boekje meegeven met daarin alle gebruikte koffie's vermeld! Dit moet natuurlijk een grafisch hoogstandje worden. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat er op dit forum wel wat grafi-gekken tussen de koffiegekken zitten.
Wie o wie wil de opmaak verzorgen van ons allereerste koffie-origin boekje?
namens Dutch Coffee Promotion
Jeroen Veldkamp
Re: Grafische koffiegek gezocht
2Misschien is het handig om te vermelden of er ook nog wat tegenover staat, of dat het slechts voor de eeuwige roem is?
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
3Dat ligt eraan wat de grafische kunstenaar zelf wil. Wij zetten ons vele uren in voor eeuwige roem. Er is een soort ongeschreven regel. Als je iemand kan helpen doe je dat voor de roem. Wil een partij geld verdienen met je kunsten dan mag je hier uiteraard aan mee profiteren. Het boekje valt wat mij betreft onder de eerste catagorie. Dit geldt overigens ook voor internationale juryleden. Wereld kampioenen incluis. Die komen allemaal voor niets. Uiteraard worden de onkosten wel vergoed. Dit geld natuurlijk ook voor de gene die ons boekje wil maken. De tijd dringt wel overeigens...
Wie o Wie!
Jeroen
Wie o Wie!
Jeroen
4Beste Jeroen,
Stuur me maar een PB-tje met wat verdere info of je telefoonnummer dan kunnen we het kort sluiten.
Als we er uitkomen, kan ik me voorstellen dat een doosje van een betreffende koffie wel het proefpanel in kan? Wat mijn eigen onkosten betreft zie ik alvast de eerste proefpersoon zich al aanmelden; ikzelf.
Adios Sanne
Stuur me maar een PB-tje met wat verdere info of je telefoonnummer dan kunnen we het kort sluiten.
Als we er uitkomen, kan ik me voorstellen dat een doosje van een betreffende koffie wel het proefpanel in kan? Wat mijn eigen onkosten betreft zie ik alvast de eerste proefpersoon zich al aanmelden; ikzelf.
Adios Sanne
Leg nou nog een keer uit hoe je dat precies doet.....vervelen
5Beste Jeroen,
Nog vergeten aan te geven: Super gedaan! De invulling van het proefpanel! Hoop dat iedereen er z'n voordeel mee doet en heerlijk (mee-)geniet.
Adios Sanne
Nog vergeten aan te geven: Super gedaan! De invulling van het proefpanel! Hoop dat iedereen er z'n voordeel mee doet en heerlijk (mee-)geniet.
Adios Sanne
Leg nou nog een keer uit hoe je dat precies doet.....vervelen