Dagobert's momentje

1
Zo - lange tijd meegelezen en nu forumlid. Het moest er zo gezegd maar eens van komen. :D De naam is Maik (nee, niet de Boer). Staat hier op het aanrecht een Moccamaster en een Orphan Espresso Lido II. Voor 'erbij' is de Niche Zero onderweg - daar wil ik nog een Londinium R of Bezzera Strega (PSM) aan toevoegen als dat bevalt. PM's om zo'n lever-unit eens in de buurt van EIN en/of RDAM uit te proberen zijn meer dan welkom. PM's om zo'n unit over te nemen ook - Dagobert-prijsje mag altijd. :mrgreen:

Re: Dagobert's momentje

2
Dagobert schreef:Zo - lange tijd meegelezen en nu forumlid. Het moest er zo gezegd maar eens van komen. :D De naam is Maik (nee, niet de Boer). Staat hier op het aanrecht een Moccamaster en een Orphan Espresso Lido II. Voor 'erbij' is de Niche Zero onderweg - daar wil ik nog een Londinium R of Bezzera Strega (PSM) aan toevoegen als dat bevalt. PM's om zo'n lever-unit eens in de buurt van EIN en/of RDAM uit te proberen zijn meer dan welkom. PM's om zo'n unit over te nemen ook - Dagobert-prijsje mag altijd. :mrgreen:
Welkom op het forum!
Niche + strega
Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: Dagobert's momentje

4
Dagobert schreef: ma 19 aug 2019, 08:11 Zo - lange tijd meegelezen en nu forumlid. Het moest er zo gezegd maar eens van komen. :D De naam is Maik (nee, niet de Boer). Staat hier op het aanrecht een Moccamaster en een Orphan Espresso Lido II. Voor 'erbij' is de Niche Zero onderweg - daar wil ik nog een Londinium R of Bezzera Strega (PSM) aan toevoegen als dat bevalt. PM's om zo'n lever-unit eens in de buurt van EIN en/of RDAM uit te proberen zijn meer dan welkom. PM's om zo'n unit over te nemen ook - Dagobert-prijsje mag altijd. :mrgreen:
‘In de buurt’ is relatief aangezien NL heel klein is

Mijn twee Londiniums staan in AMS
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino