Re: Hoe ken dit?
3Zo'n appel moet Wilhelm van der Tell gebruikt hebben, dan schiet je (bijna) altijd raak.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
4Ik dacht dat jij een grote vent was, maar nu ik je kleine handjes zie valt het wel mee.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
5Ik ben tegenwoordig een oud mannetje.bobbee schreef: ma 16 sep 2019, 10:35 Ik dacht dat jij een grote vent was, maar nu ik je kleine handjes zie valt het wel mee.
Sommige delen groeien ,andere krimpen en weer andere drogen uit.
6Schiet me weer te binnen dat ik ooit nog een kruisboog moet maken.Misschien van de winter.fransg schreef: ma 16 sep 2019, 10:29 Zo'n appel moet Wilhelm van der Tell gebruikt hebben, dan schiet je (bijna) altijd raak.
Schermafbeelding 2019-09-16 om 10.29.34.png
7(hier hetzelfde!)cremalover schreef:Ik ben tegenwoordig een oud mannetje.bobbee schreef: ma 16 sep 2019, 10:35 Ik dacht dat jij een grote vent was, maar nu ik je kleine handjes zie valt het wel mee.
Sommige delen groeien ,andere krimpen en weer andere drogen uit.
Alles weten maakt niet gelukkig.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!