Re: Weegschaal op lekbak. Acacia ongeslagen?

102
Marcje schreef:
Keyser schreef: di 01 okt 2019, 15:10 Nou na lang zoeken is de weegset compleet. Die variabele kan ik nu uitsluiten
Afbeelding
. De valor is voor het wegen van de filterdrager een de Brewista voor onder de groep.

Ik heb er ook maar eentje aangeschaft, voor de groene bonen enzo.
Is wel een apparaat zeg..!
Tof Marc
Afbeelding
Dan zijn we vanaf nu officieel familie
Afbeelding

Maar fijne weegschaal hé? Tenminste ik heb er nog veel plezier van.
Je doelt erop dat ze wat groot zijn?

Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk

108
Oh en ik maar denken dat enkele uitlopen vuilnisbakken materiaal zijn. Ik baalde er nogal van dat ik met mijn leken hoofd 3 maanden geleden een enkele had gekocht voor mijn Domobar. Ik gebruik nu nog enkel naked. Ik vind het erg prettig werken. En je wordt er als door een lama gestraft wanneer je niet goed tampt

Op de grote weeg ik mijn drager. Op de brewista de koffie tijdens zetten (optie 5)

109
Keyser schreef:Oh en ik maar denken dat enkele uitlopen vuilnisbakken materiaal zijn. Ik baalde er nogal van dat ik met mijn leken hoofd 3 maanden geleden een enkele had gekocht voor mijn Domobar. Ik gebruik nu nog enkel naked. Ik vind het erg prettig werken. En je wordt er als door een lama gestraft wanneer je niet goed tampt
Afbeelding

Op de grote weeg ik mijn drager. Op de brewista de koffie tijdens zetten (optie 5)
De enkele uitloop werkt prima. Naked geeft echter veel meer inzicht. Ben je niet in de war met het enkele filterbakje? Die mag namelijk de prullenbak in;)
Espresso; Bezzera Strega; Niche zero.
Filter: Kinu m47; V60, Aeropress ...

Roaster: Huky500