Ik was uit mijn voorraad en heb ze er dus meteen ingekieperd.
Thnx voor de tips
![Lach :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Kaan schreef: vr 18 okt 2019, 11:46 Heb de koffie van de maand (ethiopie) van Hoofdkwartier binnen.
Smaakt heel erg fruitig maar daarbij zuurtje iets teveel aanwezig.
Moeten ze wellicht nog even rusten?
Iets fijner afstellenKaan schreef: zo 27 okt 2019, 15:22Kaan schreef: vr 18 okt 2019, 11:46 Heb de koffie van de maand (ethiopie) van Hoofdkwartier binnen.
Smaakt heel erg fruitig maar daarbij zuurtje iets teveel aanwezig.
Moeten ze wellicht nog even rusten?
Het extreem bloemige/fruitige is er nu wel vanaf.. Pas sinds dag 7/8 vind ik hem nu aangenamer.
Ben benieuwd. Ik kreeg ze allebei (natural & washed) niet zo goed als ik had gehoopt.Tijs schreef:Hier ga ik komend weekend aan beginnen. Was een heerlijke koffie in Berlijn, hoop dat hij thuis net zo gaat bevallen
Ik laat hier nog zeker weten hoe de smaak was. Ben eigenlijk wel benieuwd naar die Wendelboe koffie. Maar heb eerst nog een zakje Bonanza staan. Kan niet alles tegelijk.swimmer schreef: ma 28 okt 2019, 23:30Ben benieuwd. Ik kreeg ze allebei (natural & washed) niet zo goed als ik had gehoopt.Tijs schreef:Hier ga ik komend weekend aan beginnen. Was een heerlijke koffie in Berlijn, hoop dat hij thuis net zo gaat bevallen
Ik heb pas later een recept van de brander zelfs langs zien komen dat ie gebruikte op de een of ander kampioenschap ... ik meende het was voor de Aeropress.
Hoe dan ook behoort Five Elephant voor mij tot de top branders in Europa ... staat op gelijke hoogte met Wendelboe