Re: Oops, I did it again...een Faema Lambro
21Stuur m tzt op naar mij en als je weer toe bent aan nieuwe koffie komtie mee terug, zonder lagers
Prima aanbod! Als de tandenfee het niet eerder voorelkaar krijgt....Pti schreef: vr 01 nov 2019, 15:14 Stuur m tzt op naar mij en als je weer toe bent aan nieuwe koffie komtie mee terug, zonder lagers
Nice, wat ligt er onder de motorkap?
Zo'n frame als dit wordt grof (met bijv. korund) gestraald, daarna met een primer behandeld en daarna gepoedercoat. De totaalkosten liggen rond de 50 euro, afhankelijk natuurlijk van de firma. Een koperen boiler stralen vraagt meer subtiliteit en dit wordt in de regel met kleine glasparels gedaan, kosten liggen ook rond de 50 euro.bobbee schreef: Mag ik vragen wat zoiets nou kost? Stralen en poedercoaten? Echt totaal geen idee van.
Dank je. Interessant en goed om te onthouden mocht ik zelf eens zoiets willen laten doen.turboyeast schreef:Zo'n frame als dit wordt grof (met bijv. korund) gestraald, daarna met een primer behandeld en daarna gepoedercoat. De totaalkosten liggen rond de 50 euro, afhankelijk natuurlijk van de firma. Een koperen boiler stralen vraagt meer subtiliteit en dit wordt in de regel met kleine glasparels gedaan, kosten liggen ook rond de 50 euro.bobbee schreef: Mag ik vragen wat zoiets nou kost? Stralen en poedercoaten? Echt totaal geen idee van.
Cheers, TY
Terug naar “Restaureren/Reviseren Espressomachines”