Re: Niche of Eureka

25
tohenk2 schreef:Als je van pimpen houdt - je kan er ander hout voor kopen. Ik heb gerecycled gekleurd hout er voor gekocht.
Oh tof, weet nog niet of ik dat wil. Maar waar heb je dat gekocht als ik vragen mag?

De cup van acaia zal ik eens naar kijken. Maar eerst eens kijken of ik het extra nodig heb. Voor nu alvast de babygear in huis gehaald
Afbeelding

Ondertussen is mijn Niche onderweg. Ze hadden even een leveringstop, omdat ze door hun voorraad heen waren. Maar er is ondertussen weer een nieuwe voorraad binnengekomen.

Rara welke kleur het is geworden. Ik ben er zelf van geschrokken
Afbeelding

28
bobbee schreef:
Keyser schreef: Rara welke kleur het is geworden. Ik ben er zelf van geschrokken
Afbeelding
Wit!
Afbeelding
Ah! S#*t betrapt
Afbeelding

Heb me suf gestaart op foto's van consumenten. Die gaven tenminste een goed beeld van wat ik kon verwachten. Maar naarmate ik bleef kijken werd ik verliefder op de witte.
Ik begrijp het dat je mij nu niet meer wil spreken Bob
Afbeelding

30
Keyser schreef:
bobbee schreef:
Keyser schreef: Rara welke kleur het is geworden. Ik ben er zelf van geschrokken
Afbeelding
Wit!
Afbeelding
Ah! S#*t betrapt
Afbeelding

Heb me suf gestaart op foto's van consumenten. Die gaven tenminste een goed beeld van wat ik kon verwachten. Maar naarmate ik bleef kijken werd ik verliefder op de witte.
Ik begrijp het dat je mij nu niet meer wil spreken Bob
Afbeelding
Haha!
Maakt mij Niche uit.
Afbeelding
Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’