Ik vrees dat ik tot de categorie mensen behoor die altijd met plezier op fora meeleest zonder zelf te posten; en dat de eerste post vervolgens een ‘te koop’-post is…
Maar… Vanwege een verhuizing naar de Verenigde Staten moet ik met pijn in het hart afstand doen van mijn fantastische Lelit Bianca en Eureka Mignon Specialita (chroom)… Na lang uitzoeken durf ik het transport en het gedoe met de voltage- en wattageconverters toch niet aan.
Alles altijd zeer liefdevol onderhouden (incl gefilterd water) en net iets over een jaar oud (garantie tot september 2020); echt zo goed als nieuw (geen deukjes, krassen ofzo).
Met alle toeters en bellen: twee PF’s waaronder een naked PF, single, double en triple baskets, blindfilter, schoonmaakgereedschap (incl Cafiza, schoonmaakdoek en schoonmaaktabletten voor de Eureka), twee stoomtips (één- en tweegaats), fantastische tamper en een melkkannetje met thermometer. Handleidingen natuurlijk nog aanwezig en desgewenst ook nog verpakkingsmateriaal voor de Lelit (doos en pallet).
Over de Lelit en de Eureka staan genoeg mooie recenties op het internet die ik hier niet zal overschrijven, maar wel kan onderschrijven. Je kan er werkelijk fantastisch goede koffies mee maken; en ik hoop dat ze een mooie plek krijgen bij een andere liefhebber! Ik heb er met volle teugen van genoten.
Samen voor EUR 2000,- te koop en op te halen in Rotterdam.
En aan alle forumleden veel dank voor de vele goede tips die ik hier heb gelezen! Het koffievirus heeft genadeloos toegeslagen dus ook in de VS zal een Lelit gekocht worden; en zal ik met plezier het forum blijven volgen!
Re: [TK] Lelit Bianca en Eureka Mignon Specialita
2Welkom op het forum en tot ziens in de VS.
Hoop dat je mooie plek daar vindt/hebt.
Hoop dat je mooie plek daar vindt/hebt.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
3Heb je een berichtje gestuurd . De kopie van die mail kwam bij mijzelf in de spam, dus ik plaats het ook even hier
-Conscience keeps more people awake than coffee-
Hario V60 - Bianca V2 - Niche Zero - Eureka Mignon Specialita - Fellow Ode
4Als goed is verkocht .ben heel benieuwd!
-Conscience keeps more people awake than coffee-