Re: Niche of Eureka

33
tohenk2 schreef:
Keyser schreef: vr 22 nov 2019, 18:09
tohenk2 schreef:Als je van pimpen houdt - je kan er ander hout voor kopen. Ik heb gerecycled gekleurd hout er voor gekocht.
Oh tof, weet nog niet of ik dat wil. Maar waar heb je dat gekocht als ik vragen mag?
Ik heb het hier gekocht: https://www.etsy.com/uk/shop/SkateReclaimCreate
(Doe Joey de groeten als je bestelt :) )
Prachtig werk zeg. Zie daar wel meer moois! Zal hem zeker de groeten doen wanneer het zover is.
Heb je een foto van jouw Niche met aanpassingen? Ben wel benieuwd.

34
Hij is binnen
Afbeelding

Dat ding is van metaal lijkt het, dat wist ik niet. Voelt heel solide. Verder ook mooier dan op de foto.

Enige is dat een voetje een klein stukje korter lijkt dan de rest. Daardoor wankelt hij licht.. Morgen even zien hoe ik dat oplos. Weet niet of de pootjes kunnen worden uitgedraaid (stellen)
Afbeelding

35
Ja mooi he. En heb je er al mee koffie gemalen?

Dat hout rond de pootjes draait. Geen idee of je ze kunt stellen.

Als je wilt kun je de maalgraad ook nog kalibreren.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

36
Nee nog niet gemalen. Ben op het moment met Niche aan het mailen. 1 pootje is echt iets korter. Eerst dacht ik dat het hoogte verschil in het blad was. Dus rond gedraaid, andere plek, andere tafel. Maakt niet uit. Zie foto. Nu even afwachten wat Niche gaat zeggen.
Afbeelding

37
Nou mijn Niche gaat terug naar de UK en ik krijg een ander. Het is een uniek probleem voor ze. Zo vroegen ze of ik de pootjes eraf wilde halen en hem enkel op zijn rubbere poten wilde zetten. Toen stond hij wel stabiel. Waarschijnlijk een foutje in één van de houten poten, maar ik denk dat ze dat nog wel gaan uitzoeken.

Martin en James van Niche zijn echt fantastisch. Ze pakken het serieus op. Ook enorm snel in antwoord geven per mail, soms al na 5 minuten antwoord. Werd zelfs door Martin gebeld om het technische stuk door te spreken en wat ik kon doen.

Verder ook geen gedoe om een nieuwe geven of andere houten poten opsturen. Ze willen dat de klant zo min mogelijk hinder ondervindt van het probleem en zo hoort het ook. En het mooie is, dit zeggen of benadrukken ze niet alleen. Dit merk je in hun handelen. Daar kan menig bedrijf nog wat van leren. Chapeau!

38
Fijn dat het zo gaat.
Ze gaan inderdaad ver in hun service. Erg vriendelijke mensen, en dan ook nog zo'n geweldig product.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

40
Ja daar zit wel hart in de zaak. Dat merk je aan iemand wanneer je met diegene praat. Je hoorde dat ze er zelf van balen en dan heb je het nog maar over een houten voet.
Martin was er niet blij mee dat dit apparaat was vrij gegeven. Mooi bedrijf.
En ben stiekem toch van de vormgeving gaan houden. Het is misschien, omdat het zo afwijkt van hoe een maler er over het algemeen uitziet. Ook is de kwaliteit zoveel beter dan dat je van de foto verwacht.